唉... ...
今日o係學校ge情緒 = → ↘ ↗
1. 平平無奇... ...
2. 比人屈lo=.=
我呢世人最憎比人屈丫~
件事乜係... ...(下省1萬字- -)
總結 : 有兩個人開玩笑般 [屈我偷野] wo~
無論係認真定開玩笑,
我刀 絕對接受5到有人屈我 !
無論係 Best Friend 定 仇人 。
我下次將我個銀包塞落佢書包,
睇下佢笑5笑得出-v-
3. 第一堂PE丫xD
今年又係林Sir教^^
今堂我地度高磅重。
估5到今年高左n cm xD
重量刀參5多=]
高了 : 149 (今次) -143 (2月4日) = 6cm
重了 : 33.6 - 31.6 = 2kg
總之我高左好多,重就...5多覺=.=
而且林Sir話星期四有陸運會選拔wo~
上年我輸得好5抵丫>^<
我參加100米ma... ...
初賽o個陣我跑第一ga!
... ..店知沖錯線+踩過線>^<
當時後面D友先岩岩轉彎...(誇了=.=)
輸得好5抵lo >^<
今年我就想跑60米+4x100接力+助跑跳遠^^
畢竟係最後一次參加小學ge陸運會ma=]
而且仲係 40週年校慶陸運會 甘大件事xD
o個個淆7話佢跑得勁過我wo .3.
5知邊個前年4x100累到我地個班冇獎拎呢^^?
睇下邊個跑得快D lo^^
你連同我跑ge資格刀冇丫^^
星期四記住咪炸肚痛丫^^
廢事又冇得同你跑la xD
成日乜刀5色係度認叻^^
你呢個 IQ 250 ge 天才~
永遠只係我心中ge一個大笑話xD
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA~
|