士打×K芙2世
- 入保你6世罷了;D
2008 年 9 月 8 日  星期一   晴天


→ ↘ ↗校園雜記- -"" 分類: 生活點滴;`*

唉... ...

今日o係學校ge情緒 =  → ↘ ↗ 

1. 平平無奇... ...

2. 比人屈lo=.=

    我呢世人最憎比人屈丫~

    件事乜係... ...(下省1萬字- -)

    總結 : 有兩個人開玩笑般 [屈我偷野] wo~

    無論係認真定開玩笑,

    我刀 絕對接受5到有人屈我 !

    無論係 Best Friend 定 仇人 。

    我下次將我個銀包塞落佢書包,

    睇下佢笑5笑得出-v-

3. 第一堂PE丫xD

    今年又係林Sir教^^

    今堂我地度高磅重。

    估5到今年高左n cm xD

    重量刀參5多=]

    高了 : 149 (今次) -143 (2月4日) = 6cm

    重了 : 33.6 - 31.6 = 2kg

    總之我高左好多,重就...5多覺=.=

    而且林Sir話星期四有陸運會選拔wo~

    上年我輸得好5抵丫>^<

    我參加100米ma... ...

    初賽o個陣我跑第一ga!

    ... ..店知沖錯線+踩過線>^<

    當時後面D友先岩岩轉彎...(誇了=.=)

    輸得好5抵lo >^<

    今年我就想跑60米+4x100接力+助跑跳遠^^

    畢竟係最後一次參加小學ge陸運會ma=]

    而且仲係 40週年校慶陸運會 甘大件事xD

    o個個淆7話佢跑得勁過我wo .3.

    5知邊個前年4x100累到我地個班冇獎拎呢^^?

    睇下邊個跑得快D lo^^

    你連同我跑ge資格刀冇丫^^

    星期四記住咪炸肚痛丫^^

    廢事又冇得同你跑la xD

    成日乜刀5色係度認叻^^

    你呢個 IQ 250 ge 天才~

    永遠只係我心中ge一個大笑話xD

 

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA~