今個暑假呢... ...
同以往有DD 5同^^"
今年應該係我ge小學生涯ge最後一個暑假^_^"
今個暑假刀ok充實la^^
7月 : 學游水 , 書展
8月 : 動漫節 , 買旗x2 , 宿營 , 音樂劇訓練
其他刀5多記得la xD
最恐佈咪係D 功課lo=]
假作三本咪夠lo...
冇lala又有多份[超厚]中文工作紙= =
好心就咪甘x煩la~
淨係檢查刀兩粒鐘= =
呢個暑假刀一般la... ...
害怕上學=.=
比如見到丫某7刀驚la~
比佢[電]ma~囧
下年!我一定會開心D xD
|