士打×K芙2世
- 入保你6世罷了;D
2008 年 10 月 4 日  星期六   晴天


當上風紀隊長•Week 2。 分類: 生活點滴;`*

Ha...

不經不覺間,

我已經做左風紀隊長兩個禮拜lu^0^

原來做隊長好辛苦ga-_-""" 

以前D風紀個個刀好惡._."         } 例如我la -v-

而家?

成個木偶企係度,

響鐘走人=______________="

 

我係E隊ge,

即係睇二年級。

前兩年我刀係睇三年級,

超麻煩v_v"

 

今年D風紀又5曉叫"安靜",

s0...

我ge職責仲要由A到E,

遂班大叫"安靜" =___________=

不過始終治標不治本...

我打算find a day教佢地lo v_v

 

總括而言,

有班o靚跟住,

真係好爽^0^