Ha...
不經不覺間,
我已經做左風紀隊長兩個禮拜lu^0^
原來做隊長好辛苦ga-_-"""
以前D風紀個個刀好惡._." } 例如我la -v-
而家?
成個木偶企係度,
響鐘走人=______________="
我係E隊ge,
即係睇二年級。
前兩年我刀係睇三年級,
超麻煩v_v"
今年D風紀又5曉叫"安靜",
s0...
我ge職責仲要由A到E,
遂班大叫"安靜" =___________=
不過始終治標不治本...
我打算find a day教佢地lo v_v
總括而言,
有班o靚跟住,
真係好爽^0^
|