| 十月,首3天記事。 } 汗洗廁所 實錄v____v |
分類: 生活點滴;`* |
Ha...
因為種種原因 } 懶丫-v-
so呢兩日刀5寫- -"
1/10/2008 - 無言,無感想。太多功課,奧數太難=_______="
2-310/2008 - 幾多野寫ge... ...不過淨係想寫一件事=______________="
就係 洗次所紀念日 >W< !!!
|
2/10 - 第二個小息。
事情起因 :
同koey去toliet。
過程 :
膠桶 (katy) "mit"丫淆慈一下,
個 淆慈 5小心潑左水落koey-_____-"
我為幫koey報仇,
乜將D水 { 抹落淆慈件衫 } lo =_____=
緊住我就走左,
但係佢地仲係toliet激戰 } 淆慈 同 膠桶玩炸,係koey要抹褲so 5走炸0_0"
|
|
Day 2 - 汗洗廁所v____v
又到討厭ge小息v_v" } 第一個長小息v_v"
死老陳 ( Miss Chan,班主任 ) 冇lala叫我,koey,膠桶,淆慈出黎問話,
原來件事隔離班某女生見到v_v"
仲打小報告tim^^
最後因為koey冇還手,
s0,
死老陳判左我,膠桶,淆慈午膳去洗廁所=_____=
佢仲當住全班係甘潮笑我地=___________=
簡直一D教師道德刀冇=_____________=
根本就係想罰比隔離班睇la=________=
而且,
乜老師可以甘罰咩?
最後,
我地真係洗得好high,
我就kai晒^0^
洗廁所,s0 easy la -v-
{ 完 }
題外話 - 詩歌獻唱訓練
幾Happy la-_-"
So Bored /_\"
{ 真係完丫!!! -w- }
|
|
題題小外話-v-" - 小女童軍,新學年首次集隊。
今日係學校ge首次活動課,
亦係我地小女童軍ge首次集會。
我依然係敏捷仙小隊^0^
不過依然升5到副隊=_________=
仲要比個五年級做v___v } 話要培訓佢wo-__-"
今次我地就練習敬禮個D,
準備做陸運會儀仗wo... ...
|
終於趕寫番D blog lu -v-"
下次Qooza神左我就寫落Yahoo Blog=________=
{ 此篇完了-v-}
|
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 30 | »
|