士打×K芙2世
- 入保你6世罷了;D
2008 年 10 月 1 日  星期三   陰晴不定


十月,首3天記事。 } 汗洗廁所 實錄v____v 分類: 生活點滴;`*

Ha...

因為種種原因         } 懶丫-v-

so呢兩日刀5寫- -"

 

1/10/2008 - 無言,無感想。太多功課,奧數太難=_______="

 

2-310/2008 - 幾多野寫ge... ...不過淨係想寫一件事=______________="

                      就係 洗次所紀念日 >W< !!!

2/10 - 第二個小息。

事情起因 :

同koey去toliet。

過程 :

膠桶 (katy) "mit"丫淆慈一下,

個 淆慈 5小心潑左水落koey-_____-"

我為幫koey報仇,

乜將D水 { 抹落淆慈件衫 } lo =_____=

緊住我就走左,

但係佢地仲係toliet激戰      } 淆慈 同 膠桶玩炸,係koey要抹褲so 5走炸0_0"

 

Day 2 - 汗洗廁所v____v

又到討厭ge小息v_v"                  } 第一個長小息v_v"

死老陳 ( Miss Chan,班主任 ) 冇lala叫我,koey,膠桶,淆慈出黎問話,

原來件事隔離班某女生見到v_v"

仲打小報告tim^^

最後因為koey冇還手,

s0,

死老陳判左我,膠桶,淆慈午膳去洗廁所=_____=

佢仲當住全班係甘潮笑我地=___________=

簡直一D教師道德刀冇=_____________=

根本就係想罰比隔離班睇la=________=

而且,

乜老師可以甘罰咩?

最後,

我地真係洗得好high,

我就kai晒^0^

洗廁所,s0 easy la -v-

{ 完 }

 

題外話 - 詩歌獻唱訓練

幾Happy la-_-"

So Bored /_\"

{ 真係完丫!!! -w- }

題題小外話-v-" - 小女童軍,新學年首次集隊。

今日係學校ge首次活動課,

亦係我地小女童軍ge首次集會。

我依然係敏捷仙小隊^0^

不過依然升5到副隊=_________=

仲要比個五年級做v___v    } 話要培訓佢wo-__-"

今次我地就練習敬禮個D,

準備做陸運會儀仗wo... ...

 終於趕寫番D blog lu -v-"

下次Qooza神左我就寫落Yahoo Blog=________=

{ 此篇完了-v-}