士打×K芙2世
- 入保你6世罷了;D
2008 年 9 月 18 日  星期四   酷熱


9月中,一週雜記☆V☆"!!! } PART A。 分類: 生活點滴;`*

呢個禮拜...

發生左好多好多事。

P.S :

1. 我部TV 18/9出返廠lu... ...(7月尾神左,8月頭入左廠=_______=")

    恭喜我la .v."

2. 由22/9開始到25/9,我得了感冒丫>^<

    又喉痛,

    又鼻塞- -"

    很難受丫 ... ... { 要上學>^<

 

21/9 (日) - 去愉景睇家好xD

個日呢... ...

家好結局lu-v-"

我同望姐3點幾出發,

中途行左某某商場同citywalk,

緊住又5識路- -"

搞到6點幾先到=_____="

個陣D明星已經係度預備lu._."

同埋有好多人tim...

因為我丫媽係愉景做野,

所以我乜同佢食個dinner先lo...

趁有D時間仲同望姐去ella買"孖妹銀包"tim^^"

到8:30,

我同佢刀冇位企黎睇,

canteen D TV神晒=____="

我唯有扯丫望姐上直銷中心門口睇lo/_\"

好鬼攰-[]-

睇到9點半,

丫媽終於收工lu*V*

我地刀番屋企睇TV a...

好彩丫爸有錄低姐-v-"

我冇睇廿幾集家好,

有好多精彩情節miss晒-0-"

但係我刀有睇報紙雜誌,

刀知發生咩事v_v"

個ending對比溏心就end得好假lo /_\

唉... ...

不過既然套戲要"家好月圓"就算la \3/"

緊住TV就播左套日本新劇..."神探伽俐略"。

實不相瞞...

我對有真實感重ge偵探漫畫,小說刀有興趣ga...

尤其係"金田一","偵探學園Q"那類。

套劇比我ge印象只有80吧,

太恐佈了>,<"

但係睇落又想追先恐佈丫ma a_a"

 

24/9 (三) - 3號風刀停課=v=

停課文        -sTar 

感謝老師,

賜我停課,

令我安樂,

還我自由,

求你教我,

珍惜假期,

更加黑心,

想放大假。


 

 

25/9 (四) - 比katy"kick"左落樓梯- -" + 校際陸運會選拔ovo

Part 1 - "kick"落樓梯事件

話說落去小息嗰陣...

落樓梯到1樓轉彎時,

katy開始同我,koey講佢認為好"gag"ge爛野...

[嗰個淆7入拔萃... ...Ah~]

跟住佢就跌左一兩級樓梯...

而當我打算落去扶佢個陣,

"Ah~~~~~~~~~~~~" 一聲更絕望ge慘叫o_o"

不過今次大叫ge 5係佢,

係... ...我=_________________="'

不過我比個死 膠桶(katy) 跌得更慘...

我一跌,

就跌左落樓梯底=3=

幸好本小姐身手好-v-"

用手撐住塊爛地,

先5使"入廠" -,-

不過刀搞到損手爛腳=________________=

兩個"塞頭哥"又損又"魚" /_\

有隻手指刀整親tim-_____-

Part 2 - 校際陸運會選拔ovo

比個 膠桶 kick左落樓之後...

就係PE-_-"

仲要今日係陸運會選拔-_-"

本小姐可算係 全班女仔中 可能跑得最...快ge之一。( 說笑aua? ) 

短跑能手-v-"

但係今日我又整親...

不過我刀跑到女仔第一xD

證明左我ge實力=w=

我亦刀順利甘入左接力隊0v0

詳細ge野......5講lu xD 

 

今個星期... ...有喜有悲xD