| 9月中,一週雜記☆V☆"!!! } PART A。 |
分類: 生活點滴;`* |
呢個禮拜...
發生左好多好多事。
P.S :
1. 我部TV 18/9出返廠lu... ...(7月尾神左,8月頭入左廠=_______=")
恭喜我la .v."
2. 由22/9開始到25/9,我得了感冒丫>^<
又喉痛,
又鼻塞- -"
很難受丫 ... ... { 要上學>^<
21/9 (日) - 去愉景睇家好xD
|
個日呢... ...
家好結局lu-v-"
我同望姐3點幾出發,
中途行左某某商場同citywalk,
緊住又5識路- -"
搞到6點幾先到=_____="
個陣D明星已經係度預備lu._."
同埋有好多人tim...
因為我丫媽係愉景做野,
所以我乜同佢食個dinner先lo...
趁有D時間仲同望姐去ella買"孖妹銀包"tim^^"
到8:30,
我同佢刀冇位企黎睇,
canteen D TV神晒=____="
我唯有扯丫望姐上直銷中心門口睇lo/_\"
好鬼攰-[]-
睇到9點半,
丫媽終於收工lu*V*
我地刀番屋企睇TV a...
好彩丫爸有錄低姐-v-"
我冇睇廿幾集家好,
有好多精彩情節miss晒-0-"
但係我刀有睇報紙雜誌,
刀知發生咩事v_v"
個ending對比溏心就end得好假lo /_\
唉... ...
不過既然套戲要"家好月圓"就算la \3/"
緊住TV就播左套日本新劇..."神探伽俐略"。
實不相瞞...
我對有真實感重ge偵探漫畫,小說刀有興趣ga...
尤其係"金田一","偵探學園Q"那類。
套劇比我ge印象只有80吧,
太恐佈了>,<"
但係睇落又想追先恐佈丫ma a_a"
|
24/9 (三) - 3號風刀停課=v=
|
停課文 -sTar
感謝老師,
賜我停課,
令我安樂,
還我自由,
求你教我,
珍惜假期,
更加黑心,
想放大假。
|
25/9 (四) - 比katy"kick"左落樓梯- -" + 校際陸運會選拔ovo
|
Part 1 - "kick"落樓梯事件
話說落去小息嗰陣...
落樓梯到1樓轉彎時,
katy開始同我,koey講佢認為好"gag"ge爛野...
[嗰個淆7入拔萃... ...Ah~]
跟住佢就跌左一兩級樓梯...
而當我打算落去扶佢個陣,
"Ah~~~~~~~~~~~~" 一聲更絕望ge慘叫o_o"
不過今次大叫ge 5係佢,
係... ...我=_________________="'
不過我比個死 膠桶(katy) 跌得更慘...
我一跌,
就跌左落樓梯底=3=
幸好本小姐身手好-v-"
用手撐住塊爛地,
先5使"入廠" -,-
不過刀搞到損手爛腳=________________=
兩個"塞頭哥"又損又"魚" /_\
有隻手指刀整親tim-_____-
|
|
Part 2 - 校際陸運會選拔ovo
比個 膠桶 kick左落樓之後...
就係PE-_-"
仲要今日係陸運會選拔-_-"
本小姐可算係 全班女仔中 可能跑得最...快ge之一。( 說笑aua? )
短跑能手-v-"
但係今日我又整親...
不過我刀跑到女仔第一xD
證明左我ge實力=w=
我亦刀順利甘入左接力隊0v0
詳細ge野......5講lu xD
|
今個星期... ...有喜有悲xD
|
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 30 | »
|