士打×K芙2世
- 入保你6世罷了;D
2008 年 9 月 14 日  星期日   酷熱


中秋節丫xD }後記=w=" 分類: 大大日子-*;

前言 :

唉... ...

個Qooza神左兩個星期,

so~我一早已經將我想寫ge...

全部錄音xD

-----------------------------中秋節的分隔線丫.v.--------------------------------

Wa... ...

宜家都零晨0時0分了- -"

所謂這個...快樂不知時日過ma~

講真丫...今日我真係玩到癲左-v-"

講下我今日做過D咩先la xD

 

朝早 = 平平冇奇=______= (冇TV ge日子好Q難捱- -) , 食下冰皮吞下月餅la~

下午 = 打機?N-O,NO...那叫作 - 上網xD

夜晚就多野up la >V<

首先就係喺home食餐 [團圓飯] - 五菜一湯,白菜任裝=v="

Next...就係今日ge重頭戲 - 落街玩0v0

今年為左搞大佢,

我就約左...koey,望姐,M文,淆慈,E妹 la~

淆慈仲帶埋佢細佬李QQ tim^0^

首先就用買蠟燭丫~熒光棒丫D野。

蠟燭3盒要15蚊,

螢光捧1筒又要+幾蚊...

今次真係幫左銀包減肥la>^<

 

跟住我地就去左商場個公園玩la~

我帶左兩個朱古力咖啡冰皮黎share,

分甘同味ma =w=

店知個淆慈竟然燒佢個份細細細冰皮=__________=

冰燒月咩V_V

 

燒完月,

我地就分組玩蠟燭lo -w-

照常理都知店分la -,-

我,koey,望姐一組

淆慈,李QQ,M文,E妹一組   { 好正常丫-v-

結果我地成個月餅盒刀整滿晒D蠟燭la ovo

整到我地發晒癲 -_-"

 

玩完蠟呢...

我地就玩熒光棒球lu -v-

我都好似係第一次玩數字球炸=v="

我成日輸ge \ _ /"

 

玩下玩下,

我,koey同望姐都好口渴-_-"

咪叫丫 M文大小姐 同佢ge跟班 淆慈 去買D野飲lo -0-     } 佢地自願(爭住)去做ga .v.

佢話請晒我地飲wo =___________=

我呢D [懶]清高人士 當然話比番money佢la~      } 收單比=__________=

結果佢竟然問 我地三個 拎番錢wo~

koey同望姐梗係串番佢la~

串5過乜5收錢lo -0-"

仲5忿氣tim=___________="

而我仲惨=_____=

叫佢買 [細]檸檬茶(250ml) ,

佢竟然買左盒 [大]檸檬茶(375 ml) !_!

佢又發乜lun神經丫~

$5.7 - $3.5 = $2.2

仆lun佢丫~

 

跟住李QQ整5見左我地個熒光球,

M文姐 梗係即刻整多一個出黎扮野la^^

s0...我地(今次預埋E妹tim -v-)去左文具店買左個b!g沙灘ba!!丫xD

佢地班友又求我地比佢玩lo =w=

 

最後,

我地兵分兩路去玩xD

M文個班友冇野玩,

我地就玩得超Happy xD

玩完之後,

我地就用熒光棒圈向大樹許願^V^

我當然許左...

心想事成丫.\/."

希望願望成真la xD

 

番屋企前,

我仲同koey去左飲思樂冰丫^^"

番到屋企仲要同koey傾電話tim xD

 

今個中秋係我小學生涯中...

最Happy ge一次丫^^

 

P.S : 以上擇自 15-9-2008 00:07 本人親自錄音

-----------------------------中秋節的分隔線丫.v.--------------------------------

終於寫完lu xD

諗番起中秋節...

真係好Happy丫xD