前言 :
唉... ...
個Qooza神左兩個星期,
so~我一早已經將我想寫ge...
全部錄音xD
-----------------------------中秋節的分隔線丫.v.--------------------------------
Wa... ...
宜家都零晨0時0分了- -"
所謂這個...快樂不知時日過ma~
講真丫...今日我真係玩到癲左-v-"
講下我今日做過D咩先la xD
朝早 = 平平冇奇=______= (冇TV ge日子好Q難捱- -) , 食下冰皮吞下月餅la~
下午 = 打機?N-O,NO...那叫作 - 上網xD
夜晚就多野up la >V<
首先就係喺home食餐 [團圓飯] - 五菜一湯,白菜任裝=v="
Next...就係今日ge重頭戲 - 落街玩0v0
今年為左搞大佢,
我就約左...koey,望姐,M文,淆慈,E妹 la~
淆慈仲帶埋佢細佬李QQ tim^0^
首先就用買蠟燭丫~熒光棒丫D野。
蠟燭3盒要15蚊,
螢光捧1筒又要+幾蚊...
今次真係幫左銀包減肥la>^<
跟住我地就去左商場個公園玩la~
我帶左兩個朱古力咖啡冰皮黎share,
分甘同味ma =w=
店知個淆慈竟然燒佢個份細細細冰皮=__________=
冰燒月咩V_V
燒完月,
我地就分組玩蠟燭lo -w-
照常理都知店分la -,-
我,koey,望姐一組
淆慈,李QQ,M文,E妹一組 { 好正常丫-v-
結果我地成個月餅盒刀整滿晒D蠟燭la ovo
整到我地發晒癲 -_-"
玩完蠟呢...
我地就玩熒光棒球lu -v-
我都好似係第一次玩數字球炸=v="
我成日輸ge \ _ /"
玩下玩下,
我,koey同望姐都好口渴-_-"
咪叫丫 M文大小姐 同佢ge跟班 淆慈 去買D野飲lo -0- } 佢地自願(爭住)去做ga .v.
佢話請晒我地飲wo =___________=
我呢D [懶]清高人士 當然話比番money佢la~ } 收單比=__________=
結果佢竟然問 我地三個 拎番錢wo~
koey同望姐梗係串番佢la~
串5過乜5收錢lo -0-"
仲5忿氣tim=___________="
而我仲惨=_____=
叫佢買 [細]檸檬茶(250ml) ,
佢竟然買左盒 [大]檸檬茶(375 ml) !_!
佢又發乜lun神經丫~
$5.7 - $3.5 = $2.2
仆lun佢丫~
跟住李QQ整5見左我地個熒光球,
M文姐 梗係即刻整多一個出黎扮野la^^
s0...我地(今次預埋E妹tim -v-)去左文具店買左個b!g沙灘ba!!丫xD
佢地班友又求我地比佢玩lo =w=
最後,
我地兵分兩路去玩xD
M文個班友冇野玩,
我地就玩得超Happy xD
玩完之後,
我地就用熒光棒圈向大樹許願^V^
我當然許左...
心想事成丫.\/."
希望願望成真la xD
番屋企前,
我仲同koey去左飲思樂冰丫^^"
番到屋企仲要同koey傾電話tim xD
今個中秋係我小學生涯中...
最Happy ge一次丫^^
P.S : 以上擇自 15-9-2008 00:07 本人親自錄音
-----------------------------中秋節的分隔線丫.v.--------------------------------
終於寫完lu xD
諗番起中秋節...
真係好Happy丫xD
|