士打×K芙2世
- 入保你6世罷了;D
2008 年 9 月 26 日  星期五   晴天


9月中,一週雜記☆V☆"!!! } PART B。 分類: 生活點滴;`*

9月中,一週雜記☆V☆"!!!    } PART A。 - http://blog.qooza.hk/kman0210?eid=10716800&mute

呢個Part B主要講 : 我第二次宿營 , 調位之後ge事

 

27-28/9 - 我第二次去宿營^_^

呢兩日,

我去左大浪灣某村屋「宿營」。

呢個宿營係音樂劇班友搞ge=_____________="                                    

講真,

初初我真係5多想去ga-_-"

係望姐拉我去炸=]

無晒言... ...

講行程la=]

 

27/9 -

1. 搭地鐵去筲箕灣 

2. 去筲箕灣食M記   } 免費

3. 撘小巴去大浪灣

4. 行左10分鐘左右就到目的地 - 村屋- -"

5. 睇TV ( 神七 ) + 玩Killer

6. 燒烤 + 睇TV ( 明日之後 )

7. 睇「林曉峰 - 踎低噴飯」+「High School Musicel 1」+「舞出真我1」

8. 又睇又玩到凌晨4點刀訓5到=_________="

P.S : 訓地ga... ...我仲要同望姐孖 [po] tim -0-"

 

28/9 -

1. 起身   { 9:00左右

2. 食公仔撈麵早餐-_-"

3. wear戲服,化妝

4. 去大浪灣公園影相   { 勁辛苦+耐

5. 走人   { 大約17:00左右

P.S : 詳細ge 5講la... ...

 

28/9 - 調位之後=________=

呢日係我調位ge 1.5日,

係我由老師前面ge邪位調去koey後面ge 3.5日。

要記ge... ...

係... ...

上中文堂,

我同koey講緊中文書丫ma,

個死人 陳某男 問我地up乜,

我地5講,

佢就同袁老師講我地傾計丫=___________=

佢10成9膠左la~

我原本o係老師眼中好乖ga,

佢開心la^0^

仲想同我做FD?

死dino ( 癲佬 ) =_________=