9月中,一週雜記☆V☆"!!! } PART A。 - http://blog.qooza.hk/kman0210?eid=10716800&mute
呢個Part B主要講 : 我第二次宿營 , 調位之後ge事
27-28/9 - 我第二次去宿營^_^
|
呢兩日,
我去左大浪灣某村屋「宿營」。
呢個宿營係音樂劇班友搞ge=_____________="
講真,
初初我真係5多想去ga-_-"
係望姐拉我去炸=]
無晒言... ...
講行程la=]
27/9 -
1. 搭地鐵去筲箕灣
2. 去筲箕灣食M記 } 免費
3. 撘小巴去大浪灣
4. 行左10分鐘左右就到目的地 - 村屋- -"
5. 睇TV ( 神七 ) + 玩Killer
6. 燒烤 + 睇TV ( 明日之後 )
7. 睇「林曉峰 - 踎低噴飯」+「High School Musicel 1」+「舞出真我1」
8. 又睇又玩到凌晨4點刀訓5到=_________="
P.S : 訓地ga... ...我仲要同望姐孖 [po] tim -0-"
28/9 -
1. 起身 { 9:00左右
2. 食公仔撈麵早餐-_-"
3. wear戲服,化妝
4. 去大浪灣公園影相 { 勁辛苦+耐
5. 走人 { 大約17:00左右
P.S : 詳細ge 5講la... ...
|
28/9 - 調位之後=________=
|
呢日係我調位ge 1.5日,
係我由老師前面ge邪位調去koey後面ge 3.5日。
要記ge... ...
係... ...
上中文堂,
我同koey講緊中文書丫ma,
個死人 陳某男 問我地up乜,
我地5講,
佢就同袁老師講我地傾計丫=___________=
佢10成9膠左la~
我原本o係老師眼中好乖ga,
佢開心la^0^
仲想同我做FD?
死dino ( 癲佬 ) =_________=
|
|