士打×K芙2世
- 入保你6世罷了;D
2008 年 8 月 28 日  星期四   酷熱


CONVERSE 筆袋 vs 普通筆袋 分類: 生活點滴;`*

今日學完琴... ...

就去左"文具世代"度睇文具... ...

其實我好鐘意入面其中一個 Converse筆袋 ge @V@

我5係鐘意個牌子ga -.-

係我like佢ge設計夠實用^^"

仲要減到 $39.5 tim >V<

39.5... ...

以我甘"孤寒"ge性格... ...

貴了點^^"

但物有所值ga !v!

但係我最後刀决定5買,

原因有3個 :

1. 太貴了=]

2. 太大舊=]

3. 最重要... ...我驚班入面D友話我lo=]

    我又5係有錢女~囧 (koey先係^^)

    又驚D友以為我有錢tim=]

    我是何等缺錢呢... ...

    D人成日以為買名牌好型... ...

    其實我買名牌比5買名牌更多煩惱吧..."

    

跟住我去番屋企樓下間商場間文具店cc lo... ...

其實果度D款又5係好岩我ge /_\

但係我一定要買個筆袋ga ma \3/

所以就買左個 $35 ge黑色四葉草筆袋lo=]

刀好靚ga^^"

hahahahahahahaha=]

 

P.S : 岩岩有個網友姐姐話個D Conevrse 係假/水貨 ga @V@

        好彩冇買xD

 

[靚靚]黑色四葉草筆袋 :

Hahaha~

幾靚丫^^"