今日好慘丫>^<
朝早八點就比人嘈醒=]
甘我又訓5著ma~
咪開電腦lo...
跟住我睇Yahoo新聞,
先知今日係立法會選舉=]
因為呢... ...
我屋企部電視由8月初就壞左=.=
宜家仲o係原廠整=]
我地呢區會o係我問小學做投票站...
其實我個人對於立法會認識不深,
淨係知道立法會好大xD