士打×K芙2世
- 入保你6世罷了;D
2008 年 9 月 7 日  星期日   酷熱


很熱...也很無聊。 分類: 生活點滴;`*

今日好慘丫>^<

朝早八點就比人嘈醒=]

甘我又訓5著ma~

咪開電腦lo...

跟住我睇Yahoo新聞,

先知今日係立法會選舉=]

因為呢... ...

我屋企部電視由8月初就壞左=.=

宜家仲o係原廠整=]

我地呢區會o係我問小學做投票站...

其實我個人對於立法會認識不深,

淨係知道立法會好大xD