| «‹ June 2010 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 24 日 星期一  |
| →聖誕快樂← |
分類: 未分類 |
係講今日既野之前
係度祝願大家聖誕快樂
mErRy cHriStMaS
X ''maS
今日,11:15 aM起左身
[[呀瑤]]9:xx aM起身
[[龜龜]]又係9:xx aM起身
原來,我最遲先起身
[[呀瑤]]出左H.K
好悶......同[[龜龜]]傾左1陣電話
5:xx pM找[[龜龜]]1齊去「「聖誕兒童聯歡晚會」」
5知好5好反呢...!
番黎再打啦
掰 8 *
|
2007 年 12 月 23 日 星期日  |
2007-12-23  |
分類: 未分類 |
今日起身果陣時己經1:40左右lU
calL 呀瑤
己為佢好早起左身tIm
原來佢都係1:xx先起身炸
哈哈...
同佢傾
打算我&呀瑤&龜去打波
出左去找呀瑤
1行入體育體,,見到係主場有成班賓佬打籃球
b00K場lU
打乒乓波aR
走人...去買野飲lU
龜家
開心的1日xDDD
|
2007 年 12 月 22 日 星期六  |
| 2007-12-22 |
分類: 未分類 |
今日和昨日滴~
12月21日~
2:00同[[龜]]&[[呀瑤]]
去圖書館*
[[呀瑤]]教[[龜]]整xG
[[彤]]&[[雯]]黎左
過左1陣[[情程]]&[[牙雪]]又黎左lU
後尾,[[陳令]]又黎埋
佢地走左la
我&[[呀瑤]]&[[龜]]3:xx去買野食&飲
4:xx歸家
因為我&[[呀瑤]]要答4:55船呀
1齊坐呀---開心
傾計
佢去尖嘴食飯,,我去灣仔食呀
1路smS
答11:30
12:xx番黎
12月22日~
2:30同[[呀瑤]]去圖書館
3:00打波
4:00買野飲
4:xx 拎野
之後見到[[誠康]]媽
[[誠康]]媽叫左我&[[呀瑤]]上去佢屋企
教佢果[[女]]&[[誠康]]homework
同[[呀瑤]]去踏單
掰掰'-'
|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|