今日出左去town centre,, 行左一陣,, 就去左美食廣場,, 食左1個鍾到喇,, 又去行過,, 先前有一次係市中心都見到間mastermind,, 但今日行極都搵5到,, 搵左好多次,, 終於放棄左,, 之後再買左條西褲比ar ba,, 又買左頂 cap帽,,好靚的,,呵呵,, 諗住BBQ個日帶,, 今日用左好多$$,, 沒有錢了,,