天日開始正式上堂啦..要比以前努力n倍呀!! 你都要呀!!唔好hea.唔好比人教壞呀!!!!! 我地要一齊升大學...唔好呃我呀!!唔係殺左你==
就快返學啦..唔知點解仲有一種唔習慣...就算入到camp好hea.. 識下d新生咁.玩game..就算投入..都係有d唔慣..點解會咁== 係咩領到我唔適應?不過點都好啦..我一定會好努力.好努咁讀書嫁!! 出完camp真係好頭痛==所以返到屋企就訓左^^
等多幾個中就入CAMP啦....迎新CAMP==....有少少唔知點咁!! 都就快開學啦!!新既開始...咁難得有個爭入大學既機會.....要加加油油呀!! 更加努力先得..希望我唔好得個講字啦!!! 你地都要努力....將來大學見啦!! 只要信相就得啦!
耶和華是我的牧者.我必不至缺乏. 他使我躺臥在青草地上,領我地可安歇的水邊. 他使我的靈魂甦醒.為自己的名引我走義路. 我雖然行過死蔭的幽谷.也不怕遭害.因為你與我同在.你的杖.你的竿都安慰我. 在我敵人面前你為我擺設筳席.你用油膏了我的頭.使我的福杯滿溢 我一生一世必有恩惠慈愛隨著我.我且要住在耶和華的殿中.直到永遠. (詩篇23:1-6)
為什麼現在的我還是有點不慣..不像以前的我,究竟我以前的我 是怎樣的?想找回自己...就算有多累..我會頂住!