今日開始就係考MOCK啦!!.唉..第一科係英文... 比英文咁搞一搞...考試信心都跌一跌== 今日考完就去左自修溫書...溫PHY.同埋撞到森. 天日應該會再去過...
今日係我最後一日既上課日....可能都係讀書生涯最後一日== 好正呀!今日...時間過得真係好快..咁就要畢業啦...唉,,真係好 D唔捨得...今日仲於得左啦/,,,..比心機考好會考啦!!... 大獲.喉嚨又開始痛== 只要清楚了解自己,,咁出錯既機會就會減低.
今日早上4點幾..個死人細佬先返屋企.話咩要送同學上機WO.. 又冇帶鎖匙..係咁禁鐘==搞到我開左門比佢之後就訓唔著... 我一開門比佢之後就走返上床..條友開左燈.跟住.大叫:[呀媽!有老鼠呀!] 結果呀媽就起左身...搵黎搵去都搵唔到....唉!比佢激死! 今日諗住去補堂..點知條友話最快都要14日後先有睇V補返... 所以就去左自修室DO BIO..點知又撞到黃子霖....跟住就去左補CHEM
返黎啦!!返去玩左幾日...都OK好玩... 年初二夜..4代同堂齊齊食飯.跟住又齊齊去 K房唱K....有5X個人==場面震撼..又有5-7個 表姪..細細個.好得意...好好玩
當你地睇到e篇日記既時候...你地已經搵我唔到啦!! 你地都唔好去搵我啦==我已經返左大陸逗緊利是.... 祝大家新年快樂+情人節快樂....學業進步 睇唔出我補習既肥sir tony chow...認人方面都幾屈機... re mark:佢真係好自high