今日派左MOCK卷啦!!唉!!失敗..CHEM!呀!!!!!!! 我唔應該煩咁多啦!時間愈來愈少!!就算要煩都好啦!都要等考完先啦! 堅持落去呀!唔好諗咁多啦..頂住
今日去踢波==估唔到我會去踢波...都好既做下運動.比自己休息下!! 我已經有決定啦!我會堅持啦!不要怕!加油呀!我唔係後悔! 原來咁..我先會係最舒服.
今日係杰既生日!!所以幾個人同杰去唱K...肥KEN轉左新機 但一開波就錯唔識用..將張電話卡就插錯左..又唔識得點樣整返出黎!! 唱完走左果陣..又唔記得OFF FACE BOOK==..搞到比條友留左一句 [你係K房未OFF MSN同FACE BOOK喎 路人喪發]==串咀.....唉...勁樣衰== 我諗你應該唔記得左啦!!
今日終於考完MOCK啦!!完MOCK代表會考既開始!! 琴日夜晚..溫緊BIO果陣到聽到樓下D狗係咁係到吠. 我就同我細佬講:[你地FD叫緊你呀!] 佢:[你同我答佢地..我E家訓緊教唔得閒]我聽到O晒咀LO== 休息幾日..就要開始溫書啦!!