琴日去左一個我永遠都唔想再去既地方!!真係好攰呀!! 最後去到都係冇用既!已經返唔到轉頭啦! 已後都冇得再見啦!!!!!人生經歷係多左!!為有珍惜現在! 我係唔會咁易就跌倒!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
好攰呀!!但幾辛苦都好啦!!我都一定會頂住.有一刻雖然覺 得好無助..但有D事仲要一個人去面對!冇人幫到你既!! 其實仲有幾句野想同你講..但應該冇機會啦! 有D野都要係咁提醒自己同埋要逼自己先得!!頂住呀!
其實我都冇憎你==你都唔好煩咁多啦..考好個會考啦你.. 放心啦..我識做既..我會放棄嫁啦!我都唔會諗咁多嫁啦!! 家下仲有件大獲野黎緊...我點會仲諗呢! 喂喂!佢幾好嫁!!諗得過呀!祝你快樂! 原來過左去,真係返唔轉頭嫁!
天日要早D起身..教會有旅行去==突然間唔係幾想去! 家下都有D淆!..驚溫唔晒D書!!唉!唔諗得咁多啦!盡力啦! 死就死啦!!!!頂硬上呀!!!!!!或者這就是最後
我今日行緊去搭車果陣.見到2條MK女..問我趙唔趙香口膠== 我好唔中意有人將我D野同第2個人講!真係好討厭呀!!!!!!! 期限到啦!你已經唔係啦!我已經走得出黎啦!放心啦! 我識得點樣做!............. 根本就昰一個美麗的錯誤!