今日同呀媽出街..買左一對鞋.細佬都買左..買左=冇買 因為佢又係買返同一對,只係顏色唔同左==夜晚食 盆菜.爽!! 原來我咩都唔知..但其實我係好想知嫁..但我憑咩呢? 比我知道又點呢..可以做D咩?我又有咩權知呢?
我憑咩呢??唉..有時明知要做既時候,,都係冇權去做!! 憑什麼??好似欠缺勇氣.....請原諒我!!
今日突然間好似睇化好多野咁== 我一直覺得有同冇係有分別..但係 其實有同冇係冇分別.... 好多野都係注定.... 好多野想做..但未一定做到..因為你冇能力去做.
今晚屋企冇人..個個都有野搞..好彩我都有野搞 去補習..唔係就得返自己一個人==..今日補習 坐我格離2個人..好嬲打..用擦膠大力擦張台.. 搞到張台係咁震...左邊震完到右邊震== 坐巴士返黎果陣..因為冇位坐係下面企.. 有個女人..因為唔記得左落車..發覺過左龍 就大叫~~~嘩..個口大到呀...
E幾日病左..冇返2日學...發燒.好耐冇試過病得咁勁啦! 家下仲有D咳..琴日小峰打電話黎問功課,佢將[匆匆五載]讀成 [勿勿五載]....今日返黎果陣買左杯珍珠奶茶.同佢講少糖.. 少完之後..成杯野苦既==..搭巴士返屋企.坐我後面果2個呀叔係到不停咁講... 係咁講...個姪係海關做..叫地震球==冇耐.巴士下面..有個女人大叫...應該 係個小朋友係下面跌親...個呀叔就係上面話:發生咩事.要唔要叫白車... 唉...