放假真無聊.由期係有街不能出
這一年就快完結了.真快,當中所發生的事真多.在我記憶 中還記得呢.最記得是一對眼睛和幾句說話haha.這都會 為我記憶曾加色彩.謝謝!
你這樣做可以會改到我一些習慣.這不妨不是一件好事! 我關門了
why you push me!!!! 好正呀!
其實我應該早些發現,..不然就不會這樣. 同時之間可能這樣是最好的.又一次的失 望.這就所謂的希望愈大失望愈大?
這個功課還未學好
琴日.同媽媽去百佳買野.我行緊果時 突然間比後面個細路大叫[呵]嚇親! 夜晚睇哈利.白痴細佬話..關燈睇. 話有feel d wo...睇左陣.呀媽話 睇到我眼痛!開返燈.笑死! 今日暑假查經開始啦...查一章都 查左2粒中==
聽了朋友的一些說話...一言驚醒!! 爽!!像在夢中醒過黎,謝謝你!