今日真失敗,唉!又話做好見証 點知...唉....真無用!
唔好學我!
今日,唔洗補課.所以好早就走左, 行緊去kf果陣,見到d田徑隊,唔係 係到跑.而係到飲野.唔係得一個飲 係成班唔跑,係到慢慢飲,之後我地 仲於明白點解佢地係到慢慢飲啦. 原來有d公司係到派野飲.當然啦.我地 都一人拎左一罐走啦. 搭車仲好笑,搭搭下.個司機急尿. 將架車停埋一邊,走左去公廁==
有一個漆黑的晚上,天使對幾個人講.[你地 將e d石頭拎返去客棧,之後你地會有2種 唔同既感覺.第一種係開心.第二種係後悔. 結果佢地就是但咁拎幾個石頭就走啦! 返到客棧一睇,果然好開心.因為D石頭 係鑽石.同時都好後悔.點解唔拎多D!
唉!比個死人黃惠嫻記左個缺點.佢不停咁 話我!做事做咪咁衝動.一係作篇道歉文比我. 一係記缺點.當然我簡左記缺點==係咪好傻?? 咁佢又有冇諗過我呢??
上RE.佢講得幾岩既....要諗下家下比其他人 都好,未算最慘.但英文又比miss鬧!==
今日好攰呀,係咁做信仰表.果陣又頭病,又凍... 好多謝十殷呀.佢行咪黎同我講,洗唔洗幫手@@ 我果陣好感動!!唔係佢幫我做左一份,,我有排做呀== 好多謝你呀!
e家掛緊3號風球...真係好想佢天日先 掛8號呀!琴晚我細佬同我講. 細佬:我同佢賭命.星期一我唔做功課 等佢打8號! 我就睇下佢點死
今日上樓梯果陣,見到個f1仔伸手出黎想拉住我 我望住佢,佢望住我==跟住扮晒冇野咁走!