kokk2582005
暱稱: 甩雞
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-08-09
2011-03-22
2011-03-11
2010-11-25
2010-11-18
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 180
留言總數: 71
今日人氣: 1
累積人氣: 4651
2009 年 11 月 20 日  星期五   晴天


2009-11-20 分類: 未分類

如果你想要做某件事.若是神的旨意.你會在適當的時間逹成.
身為人類,我們不斷在我們自己身上放多限制.更糟的是在凡事都能
的神身下放下限制.我們把神關在盒子裡.神能力的奇妙是..
若我們想要為神做某件事,不是專注在我們的能力或時間,而是知道
是神透過我們.没有祂我們什麼事也做不成,只要我們願意做神的
工具,猜猜看我們是倚靠誰的能力??是神...
有時我們明知是没有可能的..但總有種感覺告訴我們是有可能的
有時我們明知是有可能的..但卻有種感覺告訴我們是没有可能的



2009 年 11 月 12 日  星期四   晴天


2009-11-12 分類: 未分類

 

唉..有時明知道唔係..但又想變成係...
E種算唔算自我安慰?
有時當我睇到XXXXXXXX我有種高興,
但同時都有種唔甘心...真係好矛盾..
 今日放學返屋企果陣..比隻雀仔攻擊==
隻雀係我喉嚨飛過==好彩只係HIGH到
我喉嚨小小...



2009 年 11 月 4 日  星期三   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


2009 年 10 月 27 日  星期二   晴天


今日,,, 分類: 未分類

今日搭車返黎果陣,,撞左車,,,好彩冇人受傷,
估唔到d乘客A勁...
未撞之前.
乖客A:就撞...咁樣CUT埋黎..撞到啦!
撞左之後.
乘客A:我都估到係女人黎嫁.我唔係踩D女人呀!
冇理由咁樣CUT埋黎嫁!一定撞嫁!女人唔係幾識渣車!
司機B:XX.個女人無牌嫁!
無耐..個女司機渣埋嫁車走左WO,,,
乖客A馬上報警.
乖客A:E到有人撞車,,車牌XX.係架藍色寶馬黎..車版甩甩地...冇人受傷.個女司機走左呀!.....
(我好欣賞佢,,睇一睇就知係咩車)
結果我就係到等...等呀等..
交通警到後..叫架車洗埋一邊等...
交通警D:你架車左定右比佢撞呀!
司機B:果邊..果邊..
乘客A:車尾果邊呀!
交通警D:你係邊條線洗入個回轉處呀!
司機B:葵芳MTR.
乘客A:荃彎線呀!
交通警D:(勁唔鋸)人地乘客知道既野仲多過你...講野又一舊舊..你係唔係渣E條線嫁!
結果我又係等呀等..就住就上左第2架車返家.
點知..上左車後...D乘客又係到傾..
乘客A:唉...個司機太衝動..無埋由咁樣走左去呀..身有屎咩....佢一係無牌啦.
司機X:佢架車偷返黎嫁啦!應該..
乘客A:個女人黎嫁WO
司機X:咁唔會偷啦...應該係無牌..
乘客A:一時既恐懼遮陽一切既智慧..E家D警察四周搵緊佢..



2009 年 10 月 23 日  星期五   晴天


2009-10-23 分類: 未分類

岩岩睇完一篇野

 我的傷心難過...你何曾有過問
請不要分了以後還記得 親吻過的承諾
[你的永久 已不屬於我]
默默低頭 那時我 很多話梗在喉嚨

你的笑你的快樂不是我 愛太多想太多
[我能感受 他比我適合]
愛放了手 我偽裝冷漠 比你先說分手

[請原諒我 原諒我不成熟]
不愛你是藉口 好讓你離開我
請原諒我 [想自私將你占有]
一個寂寞就給我承受 換你過更好的生活

愛過 恨過 哭過 也笑過
親吻過你的脆弱
其實我比誰都要懦弱

原諒我 必須假裝愛錯
別讓時間倒流 我怕說不出口
原諒我 沒有解釋太多心痛
別無所求徹底忘了我 愛原來要舍得
我難過 我才懂

 

反正我在不在你身邊..你也沒關係...也沒影響....

你可能會說有關係..有影響.....可惜..真的感覺不到...

再次原諒我的不成熟

我選擇了...承受寂寞