今日訓到2點果陣醒左.突然諗起一件事.
記得果陣.有個人同我講:佢話你同佢
(懶)熟.雖然我冇親耳到.但果陣時我個心
真係好唔舒服.雖然唔知佢係咪講笑.但
果刻我真係好難過.假假地都係由中1開
始識.平時都有幾句野講下.家下我有d驚
佢.每次聽到佢有事果陣.我都想問下佢點.
但係我都會諗返果句:[懶熟!]會唔會我諗
多左?定係佢只係講緊笑?定係我以為同佢
熟.佢根本就認為我同佢唔熟?可能有d事上
我真係做錯左.
今日.我差d就死左.呼!死過返生.感謝神.
同時.生命真係太脆弱.呀sir同我講.你過多
一分中.仲唔醒.你就會變白痴or死.你就會
成為李中第一個因休克以死既人==.我記得
果陣既感覺好似係到發緊夢.但係果陣,聽到
有人係到叫緊我.文健威.文健威.講起黎都要
多謝佢.唔係有人係到叫我.我真係可能會唔
醒.e件事.應該會成為我生命上一個很有意思
既經驗.同e件事相比.我家下既困難真係好小事
.e件困難.我仲要交比我既朋友解決.點解我仲
唔放心呢? |