估唔到我個blog有fans.會叫我打blog.thx j仔
j仔叫我放晒d相係個blog到wo!......有怪就怪j仔
佢叫嫁!
今日係好好玩既運動會.本黎唔係工作人員既我
變左臨時工作人員.話說我報左工作人員.但自己又冇
去睇.結果聽到召集工作人員.我就唔知有冇我份.
我就問hehe.你有冇見到我個名係工作人員名單到
佢話:唔知你呀,我同杰係工作人員.最後就同佢一齊落左
去.去到見到miss吳.拎左張名單黎睇.係冇我既名 miss
就話啦!冇野做不如黎幫下手.諗左一陣.都好既!又冇野做
原來跳高好好玩!見住d人係到跳.好似係到玩花式咁.
有插水式.炮彈式.(誇)式.....好好笑!完左比賽之後.又可以
比我地係到跳.天日再黎過!!!但可惜既係.信社今年...會唔會
嫩左d呢?

 |