kokk2582005
暱稱: 甩雞
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-08-09
2011-03-22
2011-03-11
2010-11-25
2010-11-18
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 180
留言總數: 71
今日人氣: 3
累積人氣: 4662
2009 年 1 月 9 日  星期五   晴天


米埔 分類: 未分類

今天去米埔看雀鳥.

看見很多的雀鳥.

原來雞同鴨是識得飛的

回來後.很頭痛.



2009 年 1 月 7 日  星期三   晴天


陸運會 分類: 未分類

 

     估唔到我個blog有fans.會叫我打blog.thx j仔

j仔叫我放晒d相係個blog到wo!......有怪就怪j仔

佢叫嫁!

      今日係好好玩既運動會.本黎唔係工作人員既我

變左臨時工作人員.話說我報左工作人員.但自己又冇

去睇.結果聽到召集工作人員.我就唔知有冇我份.

我就問hehe.你有冇見到我個名係工作人員名單到

佢話:唔知你呀,我同杰係工作人員.最後就同佢一齊落左

去.去到見到miss吳.拎左張名單黎睇.係冇我既名 miss

就話啦!冇野做不如黎幫下手.諗左一陣.都好既!又冇野做

原來跳高好好玩!見住d人係到跳.好似係到玩花式咁.

有插水式.炮彈式.(誇)式.....好好笑!完左比賽之後.又可以

比我地係到跳.天日再黎過!!!但可惜既係.信社今年...會唔會

嫩左d呢?



2008 年 11 月 3 日  星期一   晴天


好痛! 分類: 未分類

好痛呀!!!!!

咁耐而黎都

係第一次~~



2008 年 9 月 2 日  星期二   晴天


好累! 分類: 未分類

  開學啦.但我d書仲未齊==

加上可能未慣.搞到成日好似好累咁

好想訓教.家下好多人話要比心機

讀書.努力溫習.好!我都要咁樣先得

但係我家下要做既係訓教先.太累!



2008 年 8 月 30 日  星期六   晴天


電視壞了第4天 分類: 未分類

今日同媽媽去飲茶.之後買電視

正.等左耐啦.買左一部32寸

但係要星期二先送到過黎==

跟住同森.鴨.銘.小峰去報補習.

又比銘笑死==個姐姐問佢報咩

佢話:[報x同x]跟住個姐姐話:[多謝晒

一共8xx]銘就話:[我冇帶錢]我地幾個比佢

笑死.冇錢黎報名?

跟住去圖書館.j仔同聰話要係自修做功課.

我都想去睇下書.就一齊去.唉.又比膠銘玩死.

佢借一本書.唔係書架既.要問職員拎先有既.

佢真係.借天書咩.因為冇位既關係.就去m記做

去緊果陣.銘話要買褲.佢話:[我差一條西褲.就

有成套西裝啦.]==咁細個就要着西裝?

到左m記.鴨同j.聰開始做功課.我都睇左陣書.

冇個呀婆坐左係銘對面.佢咬住水果==(學野啦.

食水果踩m記場)我地都冇乜理會佢.過左陣唔見左佢

佢留低左個香筒.入面有幾支香係到.我地係以為佢留低左

冇幾耐佢返黎.原來佢去左厠所.返左黎同銘講左.一堆話.

銘就一邊點頭一邊睇書==個呀波既一堆廢話中.個重點係

唔可以帶d香入厠所==佢走果陣.同我地講.學業進步.我就回一句

[睇下e個(鴨)係到抄功課]個呀婆就話:[叻仔黎嫁].聰就話:

[抄功課仲唔叻仔?]坐多陣就走人.佢地話去食飯.我唔去.

聽到銘打電話比佢呀媽話唔返黎食飯.好奇一問.唉又比佢

膠死.佢話:[屋企d食好難食!]咁就一日啦!