今日補chem,教左atom,element,metal(化學名稱for理性sor),個miss搞d.gag好爛!
話說佢抽人比去做.就抽中我,我出去寫答案(要計數既),我就返埋去坐返低.點知佢話可以去買菜
!好爛.笑唔出,he狗仲講得好笑過佢,肥ken唔知咩事,我講英文佢就擰轉得頭.拍一拍我,仲有時用
隻手搞我隻腳,放左學之後同肥ken,he狗去左tw,肥ken話要搞電話,之後肥ken帶住我地去左一
間叫山刀刀削面個門口,佢話好扺食wo!學生餐20$,咁我地咪話好不如入去食lo,佢就話要同家姐去
食,就走左!明玩野啦!
我打比膠銘.佢話係屋企食面包,最膠既係佢問我同he狗著咩3返學好!激死!咁都要問人?
跟我同he狗就搭34返葵盛,其實我只係知道果家車去到葵盛,係邊到落,我地就唔知!he狗問我
落錯左點!我冇諗過會點.笑死, 好彩見到龍文同我地同一車,跟住我地幾個就返學註冊,點知膠
銘又拎個黑超出黎,話要防uv,==比佢笑死!見到肥耀.原黎佢下年都會讀4e,咁4e就有41個人
佢話中文miss馮改錯分!搞到佢中文唔合格!最後佢原黎中文係合格既!咁佢星期3就會返補課!
又同佢一班!唉!返到註冊先搞野.我同幾個fd話係到等張小同7偉出黎,點知等左好耐仲未出!
跟住方十入去搵.笑死!佢話:佢地唔係入面,我地幾個o左!搞事!落去果陣!amazing出現了
.......我見到一個女仔親一個女仔.我果陣呆左!諗左陣.唔係好怪姐.我見唔少啦.膠銘都成日
親jj啦.我又比肥ken親過,唔係好怪姐!不過!我都估唔到會咁昌狂!
|