我今日本來好嬲.但去左個講左之 後,就冇咩事啦.因為好爽! 係到等緊火車果陣.momo同我講 [岩岩果個女仔望住我!.信唔信我可 以去撩到佢?]==我有小小無奈! 第一次睇radio.見到咁多人係到拍 手掌==完左之後.一齊開左個飯局 雖然唔係好長.原來大家都咁多野 講. 男仔同女仔既話題真係有d唔 同!!好爽 冇dead air!!!
哈哈!估唔到.我班fd會同我咁似. 當以為我先會有e d 既問題.點知 你地都有...同你地一齊分享果陣 有d仲比起我.難上加難.但我知道 e d 唔係偶然.係神係當中安排.要 我知道.其實我唔係一個人.真係要 多謝你地...e一刻我真係好想可以 同你地一齊讀中6....你地真係同我 好似...一齊分享又有共鳴...e d 都 係好難得....當別人有問題時.需要 找別人傾訴時.我們能否借雙耳給 別人!!
因為你是其中的一位.所以我開 始放下.我心中的掛慮.交給你.由你 接手我才放心.加油!!
今日總於落雨啦!感謝主返黎果陣 雨冇落得咁大.偶然比雨淋下.都幾 舒服.今日比森串.佢話:[甩毛!天日踩 單車哦!]==比佢睇死我天日踩唔成 到時踩成佢就死.今日好爽!!
對我好!對我好!好到無路可退. 你時進!你時退!保持安全範圍. 眼看你!看著我!看啦那麼曖昧. 不能退!不能要!要啦怕你誤會.
今天返教會.聽到順服. 對於我.我覺得真是一 件很難的事.但聽完[要 順服]之後,我明白了 為何人們要駡你,.. 為何那麼的困難... 其實是神要我在這 學習[順服].神呀.真的 對你不起.對你失去了 信心..凡事不是偶然的 都是在神的計劃中.我 何時失敗.跌倒.也是在 你手上.但我會好好學習 從別人的角度出發.不要 只顧自己.我不會再怨. 不是我造就環境.而是 環境造就了我 求主讓我記得.[順服] [我就快輸不起.]
今天約了一位很耐有没有見的小 學同學.想不到那麼没有見.他也變 了不少.不再像我從前認識的他了.
今天其實我不知道是幫手賣旗. 我以為只是敘舊.同時我也遇見一 件有趣的事.以前賣過旗的我.當然 知道賣旗的辛苦.所以我會幫手買 旗的.當我去到一位賣旗的伯伯 他:[工作順利.身體健康]我:[吓] 一聲.他看著我.我:[身體健康.] 他:[身體健康]==
最後就幫這位小學同學一起賣旗. 這是我第2次賣旗.