結果我就係左果間.,,,去註冊果一日....一行入學校,,諗住入去啦.點知
個校長叫我.呀仔埋黎..................
校長話:[呀仔.我唔可以比你入去註冊,]
下....咩事呀.咁玩野?佢就話:[你d頭髮太長.頸到又有條鏈
你除佢先同埋去cut頭髮我先會比你入一註冊]
結果..我就同呀媽比左cut.仲比呀媽鬧.成早叫你剪嫁啦.家下係咪
煩?剪完返到去.校長話.咁咪好lo.註完冊就走.返到屋企勁鬧間野.
條鏈都唔比帶.有冇搞錯呀!
通常中一.一定要有補課嫁啦!我只係參加左英文果個.佢話一定要
補.補課果陣就識左呀東.我仲記得.補課果miss ok靚.但佢話要拎d貼紙
會有獎.我就冇乜點拎.拎黎都晒氣.d獎我又唔要.
記得中一習隊果陣.我第一眼 見到就係我班主任.佢又行埋我排隊果到.同我
講.同學要剪頭髮.我就話星期日剪.跟住佢唔知咩事.叫我望住佢.話:[同你講野要望住人
望住我講野.望住我.]咁我咪望住佢lo==.
終於到左開學果日啦.因為我剪左個頭既關係.班壬住miss雷一見到我就同我講,咪你剪
到成個甩毛雞咁嫁!之後就成為我既花名啦. ,開學通常都好煩,又要寫野.點知坐我後面
既肥ken<<<家下變左死黨.乜都冇帶.笑死.就比miss雷開波.可憐,喊左 我用完之後就借
左比佢用.笑死.過左一星期佢就做左我班既班長.
無耐就轉位.果陣j仔坐我格離.一個頭好圓既坐我右邊.佢叫波子.頭圓關係.就有花名叫波子
果陣都ok無聊,上堂又悶.j仔成日叫我教佢轉筆 ,冇計,我轉筆勁a_a.j你家下你轉筆咁勁
都要多謝我啦....有一次數學小測.波子話佢唔識做.就同我講做完之後同佢換.咁我咪勁快做完
同佢換lo.笑死我.我比佢果份勁多錯左.派返黎佢仲好似係唔合格...我好似對佢唔住咁a_a
冇計. 波子係一個勁好蝦既人.比人串幾口就面紅.粗口都唔識講果種.天真無邪.哈哈
冇幾耐就識左田雞同虹.仲成日同佢地去玩.有一次fd搭fd既關係虹叫左格離班.一個叫呀沈.
一個叫呀加健.一齊玩數字球.果陣唔知咩事,好似呀健.打左我一下.....果陣仲未識佢.佢個名
我都唔知.原來佢都係同我住埋同一到.6點幾果陣.我就同佢一齊返屋企.點知等陣巴士果陣
呀健佢............
(想睇我再打落去既話.....下次要有5個留言先會再打a_a)(我要入camp...星期日回... |