kokk2582005
暱稱: 甩雞
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-08-09
2011-03-22
2011-03-11
2010-11-25
2010-11-18
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 180
留言總數: 71
今日人氣: 3
累積人氣: 4645
2008 年 8 月 11 日  星期一   晴天


補bio 分類: 未分類

   上bio堂係好悶既一堂.

補左幾次都係悶.呀sir講野

又悶.d野又教過晒!所以唔

係幾想上.但今日出奇地

佢搞爛gag!教維生素A.C.D

佢話:[A打横睇.就好知一隻眼

姐係同眼有關.咁咪係night blindness]

維生素c[血絲.(絲同c同音)同血有關咁

仲唔係scurvy(壞血病)

維生素D[一隻腳彎左.(希望大家get到)同骨有關

咁姐係rickets(佝僂病)!頂 勁爛!

跟住我地去左食粥.個呀嬸好似 龍左咁!

聽唔到我地叫咩野食.佢又勁大聲叫....似

哥c拉.怒吼.諗住返屋企果陣.收到黃子林電話

叫我去拎2本中文書.咁岩又係圖書館到.又要幫人還

書.咪去lo......唉.....條仔又比錯書...都唔係啟思果本

又比佢玩....琴日先比佢玩完.今日又玩......



2008 年 8 月 10 日  星期日   晴天


我的故事(三) 分類: 未分類

 過左冇幾耐.有一日既小息.就聽田雞講.有個

叫呀健既女仔.話中意我wo.果陣我都唔知佢係

個女仔.我以為係個男仔黎!我就同田雞講:[咪玩

啦.]嚇親人嫁咁樣!冇幾耐先知道佢係個女仔黎

.報學校課外活動.我就參加左吹長號.其實唔係幾

想吹.學校一定要人參加一樣黎玩.玩左一年.d音都

未岩過.仲比個師兄串.[嘩!勁過.全部音都岩晒].

學左=冇學.又晒錢......其實我玩果隻樂器仲去

行過71大遊行(遲下會講到).

有一日.我係班房門口.見到格離班一個女仔.

.叫anky.佢同我講.唔該搵呀杰.我就擰轉頭叫.[

xx杰 你條女搵你!].佢就大聲鬧我.仲要我道歉.

我果陣諗.咁惡都有嫁.咁就識左佢.咁係咪叫

不鬧不相識?

人都係唔中意讀書既.我都係唔例外.有次上緊

中文堂.冇咩心機上.就講左一句.好鬼悶呀!.比miss

聽到晒.罰我企.佢話:[我唔中意人地係我上緊堂講個

悶字]==咁既老師見過未?勁k型既仲有.我班主任.

講起佢.都有d不爽.比佢做班主任真係唔好受!

記得開家長會.拎成績表.佢一d都唔比面家長.

鬧d家長.個呀仔係到溫書.你地就聽收音機.聽跑馬

搞到d家長返到屋企勁鬧個老師.我聽d同學講都笑死!

頂唔順既係.影班相果陣.(藍)住佢格離果個.扮個想kiss

佢既表情.勁撩打.又有一次.落緊紅雨.早放.佢就同我地講

要有遮先走得.冇遮叫家長黎接==佢話可以問人借.要一齊住

係同一到.我都明白佢苦心.但我問格離班借左遮.行緊出門口

佢就同我講[xxx 對你好失望]咩事果陣.我完全get唔到==.

陸運會.開始啦..我跑100米....................

(下次分解)



2008 年 8 月 2 日  星期六   晴天


  神的存在 分類: 未分類

引言:世界上有很多的宗教.他們都是認為自己信奉的神

是真神.那麼那個才是神?是否神.在開始之先就把一個敬

畏神和一個尋找神的心.進化論是錯誤的.很多人都是知.

為何他們還要信呢?如果人是進化的.那麼我們就和動物

有親屬的關係.那麼我們要吃自己的親屬?(魚.牛.雞....)

進化過程中.我們是可以從化石中找到進化的過程.我們現

今也是找不到?何解?...所以進化論是錯的.

又有人說.那一定是無神了.這是錯.如果無神.那麼我們為什

麼我們仲要去做好人呢.只要去做一些壞事(當然不希望你會做)

不要比警察捉到.就好了.只要自己過得開心就得了.那事世界會

變成那樣你我都可以想像到.

神的事情人所能知道的原顯明在人心心裹.因為神已經給他們顯明.

自從造天地以來.神的永能和神性是明明可知的.雖然眼不能見.但

藉着所造之物.就可以曉得.叫人無可推諉.因為他們雖然知道神卻不

當作神榮耀他.也不感謝他.他們的思念變為虛妄,無知的心就昏暗

了.自稱為聰明反成了愚拙將不能朽壞之神的榮耀變為偶像.彷彿

必朽壞的人,和飛禽走獸昆蟲的樣式.所以神任憑他們逞着心裹的

情慾行污穢的事.以致彼此玷辱自己的身體.他們將神的真實變為虛

謊去敬拜事奉受造之物.不敬奉那造物的主.主乃是可稱頌的.直到

永遠.<<<你們同意這話?

看看這世界.有很多的事物.是偶然出現的?本人相信凡事非偶然.每

樣事物出現都有他的理由.世界才會變得美好.互相利用.使人有一個

合適的環境生活.所以是有神的存在.希望你們會信有神和有一個尋找

神的



2008 年 7 月 29 日  星期二   晴天


   我的故事(二) 分類: 未分類

結果我就係左果間.,,,去註冊果一日....一行入學校,,諗住入去啦.點知

個校長叫我.呀仔埋黎..................

校長話:[呀仔.我唔可以比你入去註冊,]

下....咩事呀.咁玩野?佢就話:[你d頭髮太長.頸到又有條鏈

你除佢先同埋去cut頭髮我先會比你入一註冊]

結果..我就同呀媽比左cut.仲比呀媽鬧.成早叫你剪嫁啦.家下係咪

煩?剪完返到去.校長話.咁咪好lo.註完冊就走.返到屋企勁鬧間野.

條鏈都唔比帶.有冇搞錯呀!

通常中一.一定要有補課嫁啦!我只係參加左英文果個.佢話一定要

補.補課果陣就識左呀東.我仲記得.補課果miss ok靚.但佢話要拎d貼紙

會有獎.我就冇乜點拎.拎黎都晒氣.d獎我又唔要.

記得中一習隊果陣.我第一眼 見到就係我班主任.佢又行埋我排隊果到.同我

講.同學要剪頭髮.我就話星期日剪.跟住佢唔知咩事.叫我望住佢.話:[同你講野要望住人

望住我講野.望住我.]咁我咪望住佢lo==.

終於到左開學果日啦.因為我剪左個頭既關係.班壬住miss雷一見到我就同我講,咪你剪

到成個甩毛雞咁嫁!之後就成為我既花名啦.,開學通常都好煩,又要寫野.點知坐我後面

既肥ken<<<家下變左死黨.乜都冇帶.笑死.就比miss雷開波.可憐,喊左我用完之後就借

左比佢用.笑死.過左一星期佢就做左我班既班長.

無耐就轉位.果陣j仔坐我格離.一個頭好圓既坐我右邊.佢叫波子.頭圓關係.就有花名叫波子

果陣都ok無聊,上堂又悶.j仔成日叫我教佢轉筆,冇計,我轉筆勁a_a.j你家下你轉筆咁勁

都要多謝我啦....有一次數學小測.波子話佢唔識做.就同我講做完之後同佢換.咁我咪勁快做完

同佢換lo.笑死我.我比佢果份勁多錯左.派返黎佢仲好似係唔合格...我好似對佢唔住咁a_a

冇計.波子係一個勁好蝦既人.比人串幾口就面紅.粗口都唔識講果種.天真無邪.哈哈

冇幾耐就識左田雞同虹.仲成日同佢地去玩.有一次fd搭fd既關係虹叫左格離班.一個叫呀沈.

一個叫呀加健.一齊玩數字球.果陣唔知咩事,好似呀健.打左我一下.....果陣仲未識佢.佢個名

我都唔知.原來佢都係同我住埋同一到.6點幾果陣.我就同佢一齊返屋企.點知等陣巴士果陣

呀健佢............

(想睇我再打落去既話.....下次要有5個留言先會再打a_a)(我要入camp...星期日回...



2008 年 7 月 28 日  星期一   晴天


  我的故事(一) 分類: 未分類

 係我小學既6年級時候.我係做班長.唔好覺得奇怪呀!

唔好睇我平時係個中文白痴.其實我係一年班果陣拎過

作文比賽第3名! 我既英文老師係一個怪人.同時都

係全校最惡既老師.佢都係教我地上pe.次次上佢堂都係

好靜既.冇咩人出聲.太多數都係怕左佢.冇計鬼叫佢惡咩!

點解會話佢怪呢!因為次次考完試.佢都唔會派返d卷

比我地睇.佢話睇黎做乜?.有次就到考試!佢拎份卷出黎.話

比我地睇wo.果陣我地冇人敢睇.淆左佢.考緊英文試果陣

佢又出去班房食煙!我地就係到出貓.仲有d人出去睇下佢

係到做d乜.最搞野既係.次次去搵佢果陣.佢都係到玩緊接龍

game.當然上pe堂果陣都係一樣啦.好正.次次自由活動.但有

一次就衰啦.因為我地係同一間中學"痴"住左既關係.我地就開

左個籠拎左d波波出黎.對住間中學飛過去.跟住大鬧.偷波賊.好拎

返d波黎wo.因為我地了人地..之後就比人罰企.

 有一次上緊堂果陣.因為無聊冇野做.有個同學就問老師

:[咩叫打飛機呀!]果陣我笑左明玩野啦.點知果老師

話打飛機好好玩嫁!仲話細佬果陣好中意玩!我o左!佢仲教我地

點樣玩.話拎張紙出黎.放一只筆係紙上......跟住玩.笑死.老師都唔

知咩叫打飛機.我地就係到笑.叫住同格離講.老師教我地打飛機呀!

  好快就要升中學啦.老師叫我地簡讀咩中學.我睇左肥婆簡咩中學.

咁我咪跟住佢簡lo.果陣我諗定會讀男校.點知同佢簡既第5自願中學

liy.咁就入左. 男校都唔收我?......

結果我就係左果間.,,,去註冊果一日....一行入學校,,諗住入去啦.點知

個校長叫我.呀仔埋黎..................

(下回再講......打累了)