原來太過認真.真係唔好..講得岩..認真就輸了! 為何還要認真呢?最後只有失望!
多謝你!謝謝你的記憶!使我記憶增添不少. 最不放心的是..怕你獨立不來! 你從來都不喜歡自己一個人的! 其實你不是一個人.你身邊有很多的人陪著你! 你一定要獨立!!加油呀!不要怕!
我真係蠢!真係冇用!!究竟我要 搵既野係邊到??我好想搵到呀!
放假真係好hea.....點解個傷口係咁出水==
今天.我考完試啦!!又要進入另一個境界啦!!