唔知仲有無人記得我呢!?
好耐無打日記啦
早幾排係屋企無所事事 打機...搵工搵工
而家有工返又唔係好想返
都唔知係咪係無返工耐
搞到個人好懶咩都唔想做
而家返緊一份唔錯既工 係大圍返工
人工個方面都過得去既 420蚊一日
返AM 9:00 ~ 5:15PM 真係好好...
返左3日工 識左唔小人 做野個到D人好好傾
日日都有計傾 唔洗返工悶到死
我發覺我一返工D俾氣又出返黎
唉...我真係唔知點好 之前又係咁 而家又係咁
好彩而家D俾氣無之前咁重 都算係好既開始
呢排勁舞更新左有結他模式緊係想玩嫁啦
所以我返到屋企第一時間緊係開電腦更新嫁啦
咁我更新完上到線見到自己女朋友ON左
玩緊新既模式 咁我去左佢個場搵佢
咁新既模式咁未玩過一定唔識嫁啦
我玩左一場唔知點禁緊係問佢地嫁
好啦佢地講左點玩啦 我在玩都係唔識
可能自己笨啦 佢地講左咁多次我都唔識
咁我女朋友開始識玩啦 佢地又玩得快啦啵
我又唔新玩 場場企係到 我唔知點解無啦啦好火
可能自己無得玩啦 咁我就走左出場自己開場玩
我女朋友密我 問做咩走呀!? 咁我火緊嫁嗎 咪話你地玩咁快我點玩呀?
佢叫我返返個場我點都無返 自己練點玩 咁我只係自己出場練姐
無諗過會整嬲女朋友嫁嗎 點知玩左幾場 睇下個好友...點知佢OFF左
可能我真係整嬲左佢 我自己都無諗過會搞到咁...
所以我想係到同我女朋友講返聲...對唔住請你原諒我
我想你知到我真係改緊我D性格...我會做到比你睇 請你等我
同埋我有時候發覺自己識唔識合做男朋友呢個諗發
覺得自己未夠好....
|