❤沒想到﹏竟然讓你聽到我哭...
好耐冇打日記啦-v-"
首先打返我全科既分先
❤Chem 63分
❤中文 64.5分
❤數學 52分
❤英文 63.5分(全班第3萬歲!v!)
❤Bi0 78分(我自己最高分-v-")
❤Phy 46分 (炒左0rz)
都係肥左科Phy 0rz 算啦xD
之後就係記琴日係港大既事-\/-"
港大好難去/______\" 下次唔去啦t^t 得103去到-_____-"
多謝混蛋送左2本魯路俾我(跪地)
影左好多c0s[Ruki的美腿萬歲(喂)]
不過熟人唔多.v."
走之前...被老豆小我-______-"
我囧曬0rz
搭車我要捉混蛋隻手防止我親吻大地(暴汗)
我差D P左2次-_____-"
到左九龍塘...老豆又小我
佢想我點? 我都道左歉....佢重要一路講
我唔係你呀! 你自己無朋友唔代表我要留係屋企陪你!
佢話: 我寧願冇生過你呢個女
我其實咩都知.....
你都呃左我14年啦...點解唔同我講?
我做左14年人啦...
我就連[佢]我都未見過....
咁對我公平咩?
其實我知道..本來呀媽冇諗過生我出尼..佢想落左我=]
如果唔係你知道左..根本我唔會係呢度出現..
我哭了...哭得很厲害...
我當時係未試過咁想死...死左佢咪咩事都冇l0r
我唔會再煩..唔會激你..咩都係我錯;]
死左既話...有人會為我傷心嗎?
我諗呢D野既時候..我差小小就被架車車到=]
有個女人係咁問我咩事....佢真係好人....
我由九龍塘喊到返到土瓜灣
我係車果時...混蛋打電話問我有冇迷路..
之後佢聽到我喊...佢一路陪我..叫我冷靜
多謝你..真的好多謝你...
❤我從知道[他]的存在..我便發誓在我未看到[他]的時候,都不可以想[死亡]這兩字
❤ 原來我一直記得的那個諾言..由別人做到了..
|