❤被您忽略的感覺如何的難受...
今日要先到東京堂換書(汗)
之後搵過曬黃埔冇車到觀唐.___.
我就搭去mk先之後轉車/____\
冇曬錢(默)
琴日小薰打過電話俾我話混蛋同Ruki蝦佢-33-
今日搞到小薰同混蛋面左左-_____-
1個就不斷怨念1個就靜到不行
都唔知咩事0rz
我冇眼睇 0rz
混蛋靜得令我覺得驚(汗)
老實說真的要為小事變成這樣嗎?
基本上今日係訓教團-333-
本來諗住同小天走先(頂唔順佢地2個d死靜)
之後又話上得去工作室-v-"
一上到去! OMG! 超棒太棒了!!!!!
簡直係我dream house(喂)
畫畫書好棒~~連畫集也有~~
最緊要是電腦都好棒~~~
涼宮那同人game超正!v!
但係我要早走T^T 點解今日老豆係度架>_____<"
之後有人送我走...(我是路痴沒人教我行我唔識走 囧)
我走之前混蛋拍了我的頭...
雖然佢講既野好多好多..但我唔覺得討厭..
反而羨慕佢可以做自己鐘意既野...
反到屋企就睇clannad同t0love
食飯之前混蛋打尼搵我...
問我返左屋企未.___.
小天msn同我講混蛋問果個人送我地2個果時有冇對我地做咩...
知道這後我是囧到死了(汗)
可能是我當時聽電話太急了(汗) 他才沒問我..
0n左勁舞..本來諗住搵人玩...
點知全部人...過左陣先知我係度.....(默)
超唔開心/____\ 尤其係佢唔理我...
只是想您好好注視我....為什麼要這樣對我呢?
❤把對您的愛放到心底..只要你願意注視我就夠
|