❤我討厭我自己..竟然要依賴你
...心情好差
呢幾日都被同一個男生煩我...
妖......唔好煩我啦好冇?
我竟然要叫混蛋幫我手l0r 囧
要佢扮我條仔~"~
最好笑係條痴漢話佢係女既.______.(混蛋話呢d係攻心計)
我好無奈...我同你講已經俾面你啦
你重想點?
kai上腦? 我好燥l0r
我做咩關你咩事?我同邊個一齊關你咩事?
你自己都有女啦...重煩我
你咩事?
呢幾日我都已經好灰好煩好燥
同我死開小小好冇?
我只係想要一個我愛既人姐..
洗唔洗咁對我....
❤超級灰...好那煩
|