❤只想和您一個..您卻不知道;]
今日AGS D3-V-
少人到爆(笑)
我出左3年Z班既神樂(好彩衫今日交收到)
JUST WE好棒(笑)
而且今天N多人一起跳涼宮舞
感覺超棒(轉圈)
跟團友影了不少相唷>V<
之後5點幾走人
6點幾先返到屋企-3-"
然而整相+傾MSN...
榮話佢28號出尼.////////.
我本來話: 約唔到FD既話介唔介意同我行
佢話: 我叫D FD你都識架啦..一齊行都得架
算了.V. 約到佢出尼好好架啦
唔介意同團D人一齊行=W="
❤朋友就是朋友嗎.V. 沒所謂了
|