❤心痛..你說我們是朋友之上戀人之下
Music Day初賽琴日完左啦-v-
我成功入到決賽了
但係...賢賢竟然入唔到0口0!?
重要被某姣婆入到;]
我要努力![]!起碼要k0條姣婆-v-"
我既嘉寶貝喊/_____\"
令我反思一樣野 : 每個男人係咪都係咁?
諗起Wing佢某日唔理我..
搞到我想放棄....
愛1個人好易.忘記呢份愛就好難;]
就好似大佬Wing咁...深愛同一個人
愛這種東西好煩..但我卻渴望擁有
人就係咁矛盾=]
幸好您看不到我打什麼..
您看到我就糟糕了...xP
我愛您..但我不想破壞了我倆的友誼;]
❤其實我真的想說愛您...
|