❤激情過後,就什麼都沒有;]?
基本上琴日成日都係度hea xD
近日身邊太多人有愛情煩惱啦(當然包括我自己啦)
好多人都搵我傾
當然琴日D驚喜多到笑啦(喂)
某2個人對得我住啦v_v (喂)
糕糕曰(應該是吧):你既野姐係我既野,我既野姐係我既野
話說睇大戲真係悶到喊/w\
睇4個鐘會死人架 囧
我地8點3就走左@_@
之後我終於上到邱邱屋企玩xD
我係神手A_A 玩Wii玩到痴左a_a
邱曰: 我都未見過人地咁玩wii sport 囧
玩到10點走人xDDD
之後邱邱送我返去
行行下見到正義超人 囧
對說如下:
邱: 正義你E+去正義呀?
正義: 你收皮v_v
邱: 佢講咩?
我: 人地叫你collect skin呀
正義: 你2個拍拖呀?
我: 你痴左?
邱: 我地2個一齊去正義呀(呢句笑到我)
其實我聽聽下歌聽到喊左.3."
❤單身快樂;]?
|