❤友誼永固!哥哥祝你幸運! 下星期四係哥哥最後一日返學日... 我唔捨得呀... 平時佢一定尼煩我...但之後佢就走啦... 重有...咁代表我以後都唔會見到鵬佢啦... 好大感慨;] 可能是自己喜歡過他吧... 而且他的聲音和[他]那麼像.. 其實我後悔了..你知道嗎? 另外..總覺得送外賣那個男生怪怪的... 對我說話時口吃了... 我別亂想呀 囧囧 祝你們永遠的快快樂樂;] 給我找個女人回來(去死) ❤會幸福的..請相信我;]