❤盡力了就夠..即使有人用說話去傷害我;]
今日music day..琴晚我訓得超差(汗)
一大朝早就起身開開聲-3-
我好囧-W-
返到學校..又尼開聲....唔開死人-3-
D時間過得勁快lor..勁快就到我 囧囧囧
睇住尹2跪地唱我覺得好正-w-
果個死人盧鵬搞gag叫人訓係度唱 囧
佢傻左030 佢話我異族a___a (我認xDDD)
之後唱...我食錯藥!愈唱愈KAI(?)
台風我認我KAI (被F.5的人話我了)
我盡了力就可以了我覺得...
但我竟然被自己班的女生插了....(雖然不確認)
最無奈是..自己班唔幫自己友..重要插我...
自己fd就話: 超!佢唱到咩?唱唔到呀嗎! 有咩資格話你?
我認為...有人鐘意就會有人憎我...我早就知;]
好彩我身邊重有好多人支持我=] 多謝曬你地!
今年終於拎第1啦! 我等左3年啦!
第1年賤葉做馬,第2年我得第2
重有今年信社終於唔係包尾而係第1啦!!!!!!
FAITH HOUSE! 信社萬歲!(我真好愛隻雞xDDD)
我諗唔到我竟然有機會見到信社拎第1Q口Q (感動死)
我其實希望某人為我打打氣..但他沒說什麼..算了=]
我是不是應該放棄呢...?
❤謝謝上天..謝謝各位對我的好;]
|