❤我完全被您寵壞了..但我又很喜歡..
魚仁節激落!
果班死變態\A/ (喂) 又係咁講._."
尤其Becky=3= 公主大人你不要這樣啦/A\
重要一聽到話一齊左對眼放閃光-V-" 無野講
其實佢今日主動左好多..真係呀...
我諗麥鬼- -"(囧你)
廢事班變態唱我xDDD
佢衰啦佢..親LUNCH我唔係度跟大海落左去F.1溝女
佢: 你唔係度我同人成日吹水..我跟左大海落去
我: 哦!你死啦! 親我唔係度去溝女啦!
佢: 對唔住對唔住!唔落唔落!巡樓都唔落!
笑左xDDDDDD 啦啦啦!我冇放閃光彈架!
IH堂更危險!四周有好多人!__! 驚到我/A\
放學班人重衰.v." 係度唱電燈膽lor 囧囧囧
冇粉紅色冇BB呀 囧 幻覺尼架!
當然班友仔都係走曬啦 囧
咁咪同琴日一樣行返去=W=
我: 我都重未計你落去溝女D野A_A 睇中邊個唷?幫下你啦A_A
佢: 冇呀冇呀! 都係你好D
我:你E+咪要養我LOR-W-
佢:我覺得呢係應份LOR
呃-W-" 我是完全地被寵壞了...
我係咪要跟人學下整蛋糕呢...?(會死人架)
今日爆笑事件: MISS KOO整蛋糕事件
❤我想..幸福真的到了..
|