=v= 這是補打的說*
"[1/9 開學*
基本上冇咩特別-3-
我去唔返B班/3\ 今年是3C-v-
同班既fd唔多.3.
miss 伍d gag 唔係好笑-_______-
笑唔出-_______-
夜晚落左去m記搵蔡貓佢地.v.
吹得勁hapi xD
"[2/9 DAY A*
DAY A 好多野做-3-
VA堂好煩.3. 問維哥拎相做算v____v
返返正常時間既話....日日都3點9先放/3\
s0 sad
出左MK.3. 同牙嘉佢地食野-V-
陪佢買野....一見到[緣份]呢2個字...我就...
❤我又在因您哭了一會
❤我的任性...煩到您了
"[3/9 DAY B*
DAY B PE 堂-______- 死賤葉- -
鄭太教CHEM好正a[]a
發現又多個同好了-v-
之後去左邊我都唔記得了 囧rz
"[4/9 DAY C*
0h ShIt! 做清潔-_____- 又遲放/3\
放學返去屋企打機._.
我自己太耐冇玩星夢了.3. s0 開左尼打陣
健健0n左.[]. 重搵我.3.
問佢點解唔玩勁舞...答完之後我講左句: 令仔受唔受溝a[]a?
佢竟然同我講: 我等左你呢句好耐啦....
我識左佢1年...都唔知佢對我竟然....
之後同佢玩左陣勁舞...開左情侶ac xD
❤謝謝您等我....真的好感激您
❤我可以當您為我依靠嗎?
"[5/9 DAY D*
死人三千拎左果句尼KUS0\3/
健健呀.3. 你快D開MSN啦/3\
放學果時落雨-_____-仆街!
我濕曬...校服白色搞到勁透- -
返到屋企打機._.
開星夢先知健健開唔到MSN 囧
陪左佢一陣 就玩返勁舞
❤靈靈 ❤健健
|