WA0 a0a 我n耐冇打日記了(笑)
今日好火.3. 我講左N多粗口v__________v
以下內容可能都有粗口成份v____v
話說今日係cw26-3-
心情超不爽就是了~v~
係德福等的條龍長到麥咁
之後係對面折的
我已經俾人搶左3架車
之後條仆街[石Q]對住我講: 返入去排啦!呢度唔折得架
我囧佢..我都廢事理Q佢
點知人地係度折的佢唔小,係要小我既\[]/
我就係佢前面折的V______V
佢就冇聲出v________v
淆我底呀^^ 佢都0n撚尻!
我一上架的就舉曬中指v________v
之後到左會場
好彩呀晴排緊我先有得打尖(乖既小朋友唔好學我v____v)
之後排左1個鐘度入得買野-v-
DH本太棒了~~~ 折的畫得好美呀(大心)
鳳梨俠笑囧我了xDDDDDDD
5話骸萬歲!!!!!
我諗住去展覽館2果時
D 0N尻唔放人入去V____V
逼佢老味v_____v 成條路都冇麥人v_____v
之後我就同個[石Q]講: 俾我走得唔得?我等左成個鐘啦
佢答: 唔得喎!要走都要由裡面走
我話: 有手印係呢度唔入得...另一邊就得,你算你咩意思^^ 大佬我想去洗手間都唔得?
佢又講廢話.... 之後就放人入去v______v
展覽館2有配音比賽
佢果d所謂既[專業配音員]配得好好[聽]姐(笑)
好似呻吟咁叫好v_______v!?
咁我唔識欣賞ava
之後睇到finger冇錢買 囧rz Q^Q
然後等小天佢地v_____v 點知佢地留左係展1唔肯尼
結果要我行返去/3\
老婆都話我爛口了v[]v
|