今日,都唔知話開心好定唔開心好!!!
原本有得揀電話,
但係最尾都係買唔成
仲同呀爸鬧左場交添
唉.........................
禮拜一
夜晚~~我同雯雯去摩士考水試
兩個都PAST真係開心~!!=]
仲玩左陣水添!!^^