今日要去個營前會]]]]]!!!!
所以朝早8點9''好早就被人叫左起身- -''
呀媽話9點開始++[[嘩!!仲有15分鍾咋!!><仲係要去到龍蟠苑..咁遠水路!!]].
於是為左唔遲到..''我就[[仆心仆命]]快快手///出左門口囉= =''
點知..\\去到**個呀sir話:你係最早果個黎喎!!
我果陣唸:唔係呀ma!!=]]
原來係9點半先開始…真係!!??
我等左一陣...有個男仔黎左**
呀sir話人齊囉喎!![[[我:下!!]]]兩個人點開營前會呀- -''
原本有8個人><''點知有6個唔得閒''''[無奈囉!!]
跟著..個牙sir話去樂民中心##
過去開營前會''因為果到仲有D人喎^^''
咁為過去囉!!
開..開..開..開..開..
開果D野全部都係無聊野''=3=\\不過都好過琴日牙^^''
12點啦!!走得//
真係無奈囉..整左甘耐都係整左塊名牌甘大把,,,
跟住晏晝,,同左個FD去操水,,買左四包紫菜,,,[[兩包辣,,兩包芥辣,,...都係辣姐-0-}
跟住咪照舊搭的士上去囉!![[九龍仔泳池好煩架ma,,冇車直接到既-0-''!)
操水我地次次都遲到既,,
今次出到去,,見到D人做低B熱身,,,!!搞到我地要跟住做,,!!!
成堂靜係做同幾個動作,,,好無聊呀!!
個MiSs成日拉人隻手同堆人隻腳,,,!!-0-''自己又係度溝仔,,又唔知自己樣衰woR!!
跟住游完水,,我地食紫菜...食辣果包,,辣到我地流哂眼水...!!
之後搵到勁耐先搵到的士,,跟住頂唔順!!!即刻去Ok買兩杯自由''同針''
之後搭地鐵番采頤,,,
ThEn.....我同個fd番屋企玩''msn''><[[我個姑姐都黎訓]]
順便食飯''- -''玩到9點幾先走~~++
咁為送個fd同我個姑姐一齊'''\/v\/''
送完之後''同姑姐去荷里活shopping''
買左條豆腐仔電話繩添''
睇下..↓↓↓↓

今日真係happy!!!!!!???!!!'''''
|