唉....
原本好開心...最尾黑仔到..
上音樂堂果陣XX智麻鬼煩''
唔見左枝筆..就嘈生晒!!真係'''''冇野好講
今日超搞野><''
金魚佬]]]英文堂係到話[[[[[fuck you mother]]]]]
普通話堂就係到唱'''''你知不知道我在x你嗎??'''''
笑到我同美娟''...- -'
放學就慘慘啦'''
由於...聽日U.T..為留係學校溫書囉...
溫下..又去吹風'''
溫下..又去吹風=3=
仲係綱球場..玩得好好好瘋tim=]
聽日U.T搞到我要抬番d書番屋企''
黑仔到冇人有..
我差唔多所有書書都係學校'''T^T
真係...唉]]
走果陣...無啦啦落雨''
哀得我地...只係得佳文有[[[啫]]]
以為好好才啦..麥sir借比我地
點知'''行行下..冇晒雨
我左一袋...右有一疊
冇手拎[[[啫]]]
靖沂好人..拎左[[[啫]]]番佢屋企
重到呀媽都唔認得Lo''
仲要等車等左半粒鐘+W+
番到屋企...
隻手紅晒..
痛到''斷啦...........
............
...........
SlEeP InG
|