今日又被人嘈醒左LO'''要番教會'[[日日都係咁- -'']]
晨咁早就搞掂晒D野><''8點幾出門囗+
跟著同彤彤一齊去''
今堂係最後一堂係小學祟拜LO}}}懷念...
下堂就畢業禮**之後就要去中崇[[中學祟拜]]''好悶嫁!!
我哋因為係最後一堂''\\老師都上得開心D^^''可以[足]棋//
放學之後...*我去左呀姨屋企做HW..
呀姨仲送左對'''ALL STAR'''俾我><''仲有D衫&D褲TIM''
e家屋企有兩對'''ALL STAR'''LO!!
<<<唔係呢對!!!
夜晚//去左荃灣''八麵玲瓏''食野!!嘻嘻!!
今日眞係大收獲^^''
|