今日放學本來上東京屋企食蛋糕,上到去按左20幾次鐘都無反應,我係門口等,都係無人,唉~~~~食白果,然後就走啦,返屋企仲要比雨淋濕哂,唉~~返到屋企仲要被人話做咩唔黎..../.\,今日唔係幾開心。
今日放左學就上左恩屋企,初頭無咩野,但係無幾耐就被人搞,搞左三次/.\,之後就同恩入左間房度傾計,傾左無幾耐就走啦,之後就同東京去拎蛋糕,然後就走啦。