今日朝早8點30去到麗都霸位,去到撞到朱生食緊早餐,之後等左無幾耐大kent到左,之後到僑^^,恩話唔黎。之後就一路食,一路傾,傾返星期六,不和事件,不過已經無事啦。之後就返主日學,上完主日學,今個星期又到我做司職人員。今個星期日黎講道嘰係馬牧司,佢講野好風趣幽默,本人非常鐘意佢講道,講道完畢後,食左d野之後,就到馬牧司破解達文西密碼。講完後就去食飯,我地今次去太子冰室食飯,我同僑、活然爸爸同活然媽媽就四個人一齊食薯條,我覺得今次好低,食一碟薯條,搞到枝茄汁無左半枝,好正。之後返教會睇美女廚房,食左先講。重睇返都覺得好好笑,之後就玩左陣遊戲,肇琪開完會之後就車我地去佢屋企食飯。今晚打邊爐,開住冷氣,一路食,一路睇電視同傾計,都好開心,仲有3隻狗^^。之後我地就坐係到傾計,同睇電視,無幾耐東京同杰都走左,因為佢地星期一要去camp。所以唔過得夜,我同家文就留左係到過夜,睇電視,食野,傾計到3點幾。就訓啦,訓過陣,家文又係到講恐怖野,搞到我好耐先訓得著=.=",到左第二日,肇琪因為朝早要返工,所以佢叫賓賓去煮早餐比我地食,食完之後就坐車走,去到西貢,行左陣,家文講佢d釣魚經歷。之後我地就即興,話去釣魚,我坐巴士去家文屋企先,搞好哂d野,食埋飯就去青衣天橋底釣魚,家文一釣就釣到,我釣左一日先得6條=.=",無幾耐家文爸爸都黎埋一齊釣魚。釣到6點幾就走啦,呢兩日都好正,聽日同家文、榮同家文爸爸一齊釣魚,呵呵。^^ |