恩今日返完祟拜就去交收漫畫,今日得我同東京同d大人食飯,去左一間麻辣米線到食,發現超好食
,食完之後就培東京行左陣街,之後果個人就打比東京,我同東京就落左去地鐵站到交收....等左無幾耐,果個人出現啦,東京見到d波衫簡直由個心到笑出黎,之後就去city啦,今日本來想溫中文,不過無心機,所以就睇恩d漫畫,留返聽日溫.....,東京大約6點幾就走啦,我送左佢落地鐵站...返到去繼續睇漫畫......之後就進行大戰,我比人畫左幾筆,恩就慘d,比人畫左兩次,過左無幾耐就走啦,培carmen買野食,去左又一城果間超市到買,買完就走啦,今日就咁就完左啦。 |