今日去左基全做義工,由朝早10點,做到下午2:30,其間有食飯時間,就去左隔離既市政大廈到食,食完又返去幫手啦,之後同人傾計傾到7點到就返左屋企啦。計計下,飛聽日生日,我就後日生日,好開心^^。
遲d心情好返先打..............
今日本來係我舊曆生日,不過發生左d唔開心既事,唔開心既野唔講啦,今日好似平日咁返學,不過下午早退左.......有d事啦。到左夜晚都係無無聊聊咁,之後夜晚用左陣電腦,之後就訓啦,舊曆生日就係咁完左啦。