今日一起身就online,點知比人叫左我去睇人踢波。我9點幾到,佢地仲踢緊。本來唔想阻住東京,但係佢話不如上佢屋企,食午飯。之後就上左去,見到佢細佬軍訓完,黑左勁多。僑就播左套電影比我睇,果套野真係幾無聊..........之後僑媽媽就落去幫我地買野食。食完坐左陣,然後傾計。之後就返教會。今日嘰活動都係迎新,因為我地多左個女傳道。玩左3個遊戲都幾好玩^^,之後就幫人慶祝9月生日。無幾耐就走啦,同僑行返去大角嘴,我就坐巴士走啦。其實今日黃光輝講嘰野,希望今晚諗得通,同埋好多謝僑今晚同我分享,我今晚會好好諗下個問題,希望聽日答到你^^ 僑今日咳得好勁,希望佢快d好返,願主祝福僑。
|