回憶的印記~~~
留下我每一刻的回憶。
kung3312
暱稱: 冬瓜~~
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
反思~~~
畢業禮.....可能係最後...
今日係放假後返工既日...
今日放假^^
今日做得都好開心^^
文章分類
全部 (166)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 166
留言總數: 34
今日人氣: 6
累積人氣: 4697
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 5 日  星期二   晴天


第三日返學~~~ 分類: 未分類

        今日第三日返學,今日又比人屈左做壁報,又話一人一職,點知我一人三職=.="無奈...........小息果陣,上左僑果班,傾左陣計,之後上返堂,今日教左一科書。之後就放學啦,放學等埋僑佢地就去食飯。食完飯又要培恩、榮食多餐,我睇住佢地食,杰同僑要開會。然後就去book場啦,點知四個地點都無哂=.="無奈,之後就打比大kent,大kent話睇下佢會所有無場,夜d打番比佢。榮話要買筆,培佢買完筆之後就同榮坐地鐵返屋企。今日都幾開心。

2006 年 9 月 4 日  星期一   晴天


第二日返學~~~ 分類: 未分類

            今日第二日返學,返到去無野做,好悶。之後就講一人一職,發覺我又比人屈啦。做左財政.........之後就放小息,小息果陣去左僑個班到,問人借野。點知被人叫整頭,因為要影學生相。小息完左之後就輪到我地中五影學生相,影完之後。聽完班主任講會考中文同英文點分出等級之後,就放學啦。放學約左僑佢地去食飯,今日去果間餐廳d水準都幾好,今日請左僑食飯,為報答佢之前咁關照我^^,值得嘰,食飯果陣,都好開心,食完就同僑行返去大角嘴,沿途僑係咁講笑話,覺得佢變左好多,講多左野,呢樣都係好事,之後我就坐巴士返屋企啦。^^

2006 年 9 月 3 日  星期日   晴天


今日抱住個小女孩行左好耐~~~~ 分類: 未分類

            今日9點就返到教會,仲被雨淋濕左/.\,無幾耐僑都返到黎,無幾耐就開始馬師母最後一堂主日學,完左主日學,就入去叮返熱d牛腩食,超好食,我同僑都係到食,之後就開始崇拜啦。崇拜完左,先知道9月24日選過d新嘰執事,希望順順利利^^,完左祟拜就到祈禱會,完左就同d bb女玩同埋影相。之後我、僑、恩、carmen、家豪同埋一個小女孩,唔知點解行行下,佢地個個都叫我抱個小女孩.....抱左好耐,終於搵到間食市岩我地^^,食完我同僑就培家豪同埋恩佢地剪頭髮,之後就走啦,一路行,一路同僑傾計,發覺佢呢幾日個人變左好多,發覺佢優點多左,缺點小左,之後培僑行返大角嘴就走啦,希望佢喉嚨快d好返^^