今日9點就返到教會,仲被雨淋濕左/.\,無幾耐僑都返到黎,無幾耐就開始馬師母最後一堂主日學,完左主日學,就入去叮返熱d牛腩食,超好食,我同僑都係到食,之後就開始崇拜啦。崇拜完左,先知道9月24日選過d新嘰執事,希望順順利利^^,完左祟拜就到祈禱會,完左就同d bb女玩同埋影相。之後我、僑、恩、carmen、家豪同埋一個小女孩,唔知點解行行下,佢地個個都叫我抱個小女孩.....抱左好耐,終於搵到間食市岩我地^^,食完我同僑就培家豪同埋恩佢地剪頭髮,之後就走啦,一路行,一路同僑傾計,發覺佢呢幾日個人變左好多,發覺佢優點多左,缺點小左,之後培僑行返大角嘴就走啦,希望佢喉嚨快d好返^^ |