今日係我聖誕節最開心的一天,今日3點前要返到教會練歌,因為今晚係平安夜晚會。我行路返教會果陣,途經大抗東,見到個的士司機個睡姿好型,不過好嘔心,隻腳放係個倒後鏡果到,然後另一隻腳踩住部的士前面塊波離到,然後將手放左係胸前,頭向後臥,沿途好多路人見到,都覺得好笑^^"過左10分鐘,我就返到教會啦,一返到去,我就見到飛、恩同東京,一入到去,呇a就叫我拎禮物出黎,因為今晚有個節目係抽獎,個個都有架^^"
然後班女仔其中兩個返到黎,就係carman同青蛙啦,carman同青蛙叫我地要開始練歌,無辦法啦,之後我地四個男仔同兩個女仔就開始練歌啦,唔經唔覺都練左好耐,然後芳芳同西瓜都返左黎,後來連信都返左黎,不過男仔有兩個遲哂大到,就係家文同符錐,佢地下午去左大埔海濱公園,等到佢地6點幾先返到黎,我地都差唔多練完=.=",之後麥皮都返到黎,終於人齊啦^^",然後就係排位啦,Anomie同我地排好次序,就將我地分開一行行坐,無幾耐平安夜晚會開始啦^^"
一開始既節目係由Anomie同Alax主持既遊戲,因為恩之前激嬲左Anomie,所以呢個遊戲恩都有份玩,本來我唔駛架,點知比人推左出去玩,東京同家文都有份玩,仲有其他人,我地分左做兩組,一組叫白雪公主組,一組叫暴龍組=.="我同東京,家文係暴龍組,我個樣似暴龍咩=.="我同東京負責食花生,家文同另外一個人飲汽水,不過我地個組輸左,不過輸左比贏左果組好好多,我地有賓紛樂朱古力食,呇a有兩疏蕉,所以話贏左都未必係好事^^"玩完呢個遊戲之後,就到下一個節目啦,Anomie今次抽中符錐玩呢個遊戲,唉~~~~唔好提啦,之後玩既遊戲係咁玩法既,有一個出奇蛋擺係麵粉到,要用間尺將d麵粉隔開,隻出奇蛋唔可以跌落黎,點知符錐連小朋友都.....都係唔講,符錐出矛招,每次隔小小,就話玩左,都唔認真,然後我地全部人都話完佢之後,佢先認真小小玩返呢個遊戲,最後抽中吸塵機走,我地初初都以為好好啦,後來就...等陣你地就知,玩駛遊戲,現左呢段時間就係抽獎啦,恩抽中阿爸損出黎既錶一隻,都好靚架^^,Anomie同Alax就話食完野先再抽過,於是我地就分批去拎唔同既食物返黎,齊齊分享,我地都食得好開心,不過恩就....因為恩唔舒服,所以佢食左一塊三文治,之後就無食個其他野,之後又係抽獎既時間啦,我抽中西瓜既毛公仔一隻,東京就抽中家文既相架,麥皮抽中護膚品=.=",而信同恩抽中記事簿一本,符錐抽中一隻都好靚既杯,不過符錐拎黎果份文具套裝真係..好..,令到個小妹妹好唔開心,符錐仲係到笑,唉~~~,之後就到布佳音既時間啦,我地每人拎住支螢光棒,然後就落去布佳音,我地一路唱,一路行,我地最尾黎左一間銀行既入口到唱詩歌,唱唱下,見到恩個數學Miss,拖住一個男仔既手,行緊過黎,Miss同男朋友一齊唱詩歌,不過呇a唔係唱左好耐就走啦,之後我地唱多一陣都結束左。
恩就打比加賢,睇下佢地果邊完左未,之後我地就去搵加賢佢地,之後就上左去搵加賢,我地落哂去樓下,然後就一齊研究有咩地方去,然後我地決定去山頂睇日出,我地就一齊坐地鐵,我地落左車,行左好多路,加賢叫我地去左洗手間先,唔係去到果到好難搵洗手間去,突然有一個女保安員係洗手間行左出黎,本來係唔得人驚架,不過佢著左套螢光衫,同埋隻手拎住一枝電通,枝電通令到件螢光衫發出綠光,嚇到蔓華同高八度尖叫,蔓樺仲嚇到扯住恩件衫,唔好話,我都比個女保安員嚇親><",之後我地就分批去洗手間,其間仲有d事,發生,不過唔打囉,我地問左好多個人,不過都係行錯=.="好累,不過唔緊要,一大班人好朋友係到,係好開心既事,所以唔緊要,我地終於搵岩路,仲岩岩趕到最後果班覽車上山,我地仲係車到影左幾幅相^^,上到去d風吹埋黎超凍,然後係山頂果個商場,影左幾幅相^^,之後就行上山啦,不過都係行錯左路=.=",最後恩同郭子上去探路,佢地好勇,不過都係行錯路,最後落返山,行另外一條路,終於行岩啦,我之前米講過符錐抽中架吸塵機,我地好才無抽中姐,符錐由布完佳音之後,就一直拎住部吸塵機周圍走,連上山頂都係到拎住,笑死我地^^",之後我地就坐係個亭到休息,我地係到講鬼故,同埋玩左d小遊戲,之後我地就一路講笑,一路行,我地終於行到上去,我地就唸住係果到等日出,誰知個個都很累,於是個個坐哂係到休息,不過d風狂出過黎,超凍,凍到我地個個叫救命,我地坐左一陣就起返身,等日出,6點幾啦,個日出都未出黎,過左一陣有d光出現,不過有一舊好厚既雲擋住左個太陽,搞到我地睇唔到,好慘><",不過都好開心,之後我地就落山坐巴士出去食早餐啦,我地係架巴士到訓著左,之後到左總站先起身,我地全部去左食M記既早晨套餐,食完之後就走啦,我就上左恩屋企訓教啦,今年平安夜,過得好開心^^。
|