今日係第二次返主日學,我9:15分就返到教會,返到去,得我同朱生係教會,然後朱生叫我食杯麵。食到9:40分,東京都未返\ /,等多5分鐘,佢先返到,然後就開始主日學,上上下,恩都返左黎,今日都分享左好多野,之後過多一陣又崇拜啦,祟拜完畢後,我地就問阿錢搞波衫未,佢話比左stephen搞,然後我地問stephen,不過佢話,唔知size,然後就話下個星期六,問埋先去搞,然後我地就去city度溫書,去到打比carman,問佢咩號房,然之後就去買午餐食,今次我買左個18元既包,點知食落去,都無咩味嘰,死啦,買錯包.....~.~,然後無幾耐,我又出左去買野食,然後就開始溫習,發覺又好多野要記....溫溫下,stephen就黎左啦,東京就上第四課^^,話咁快佢又lv4啦,之後佢就要走啦,因為佢今晚有人黎食飯,佢4點幾就走左啦,再溫多陣,到左6點,恩都走埋,佢去上第二堂急救,然後就有人黎,叫我地走,之後我地就去左飯堂度坐,stephen請我食飯,食完就去搵房,然後再溫過,溫到8點45分就走啦,今日carman同我地一齊走,好小有.....返到去沖完涼,再溫過,溫到11:30就訓啦,唉~~~好多野要記呀~~~
今日1點就返教會,不過返去之前,我坐左係大抗東公園果度睇書,發覺心情平伏番好多。之後就返教會,返到去教會果陣,係門口有人講起我,之後就入左去,阿爸就話一講起我,人就返到黎啦。傾左一陣,恩都返左黎,之後就開始,今日既活動,今日既遊戲係玩投資,比carman,青蛙同一個女仔贏左,之後就到大ken講今日既主題,聽完之後,查埋聖經,咁又過一日,係教會留到6點半先走,今晚有得睇102班點狗,套野入面d狗好醒目同好可愛。^^,今日打到呢度為止。