今日返到去學校,得返24個人係到,因為旅遊科,果到有個camp去,佢地就正啦~.~",今日上既堂都好唔自然,因為比平時靜好多,所以唔係咁習慣,之後到左我地最尾個兩堂,係中文堂=.=,要小組討論,仲要用機錄足兩堂,好辛苦~.~",我地果組好勁,拎左第一,莊sir都話我地做得好,之後就放學啦,放學就培符錐佢去剪頭髮,去到果到,環境唔錯,仲有兩層,點知d服務態度就.....初頭無咩野,後來就知,洗頭都無咩野,個女服務員仲好好...後來剪緊頭髮都ok,但係佢地剪剪下就突然話等等,仲要等好耐個姐,我同符錐果個都係,係黎符錐剪完,就係到等我,點知佢搞一搞d頭髮,有好多頭髮都跌哂落地下,我呆左......,符錐果個髮型師仲要唔小心剪傷左符錐條眉,仲要笑笑口,係到講sorry,唔好意思果d說話,我都唔知講d咩好,我果個髮型師返番黎,同我用髮泥搞緊我個頭果陣,佢又話等一陣,點知等左大約15-20分鐘,佢返到黎,話唔好意思,髮型師話其實我想拎塊鏡比你睇下,得唔得,我同符錐呆左,唔知好笑定好嬲,我心唸,頂你呀,等你咁耐,你話其實係想拎塊鏡比我睇下,不如你之前比我睇完先走,等左咁耐,落到下面,想拎番d書包同外套,點知佢地將我地d書包同外套唔知塞左係邊,搞左好耐,果d人仲係到話呢件係米你架,果件呢,個樣唔多like我地,我地比完錢,出返去就講下次再去果間剪,我不如自己同自己剪,火到黎埋,d服務態度差到嘔,算啦,唔去都去左,不過符錐就慘d,今日打到呢到為止。

|